سنندجی‌ها با شهدای دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند
کد خبر: 4188175
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

سنندجی‌ها با شهدای دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند

مراسم تجدید میثاق با شهدا در کنار پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس دیروز، 24 آذر در بقعه امامزاده هاجره خاتون سنندج و دانشگاه کردستان برگزار شد.

مراسم وداع با شهدا

به گزارش ایکنا از کردستان، مراسم تجدید میثاق با شهدا در کنار پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس دیروز، 24 آذر در بقعه امامزاده هاجره خاتون سنندج و دانشگاه کردستان برگزار شد.

آیین معنوی با حضور گسترده خانواده‌های شهیدان و ایثارگران، مردم و مسئولان با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دیروز عصر، 24 آذر در امامزاده هاجره خاتون سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در مراسم تجدید میثاق با شهدا در بقعه هاجره خاتون سنندج گفت: مراسم معنوی وداع با شهدای دوران دفاع مقدس با حضور گرم مردم شهید پرور سنندج برگزار شد.

وی افزود: این مراسم معنوی با حضور اقشار مختلف مردم که شهدا و سبک زندگی آنان را الگوی عملی خود قرار داده بودند، برگزار شد و این حضور پرشور مردم در مراسم تجدید میثاق با شهدا نشان از عشق و ارادت آنان آرمان‌های شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس دارد.

مراسم تجدید میثاق با شهدا و ارزش‌های دوران دفاع مقدس دیگری نیز با حضور دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه کردستان شامگاه گذشته، 24 آذر در مسجد پیامبر اعظم این دانشگاه برگزار شد.

حامد قادرزاده، رئیس دانشگاه کردستان در این مراسم با اشاره به تدفین پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در این دانشگاه گفت: شهدای دوران دفاع مقدس نماد افتخار و پایمردی ملت ایران هستند که با گذشتن از جان خود و بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و فدای انقلاب و ارزش‌های والای آن کردند.

وی افزود: برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان برگزاری چنین برنامه‌هایی بسیار ارزشمند و ضروری است.

یادآور می‌شود؛ مراسم «وداع با شهدا» با حضور گرم و پرشور خانواده معظم شهدا و مردم عزادای استان امشب، 25 آذر بعد از نمار مغرب و عشا در مهدیه سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha