تلاش برای عضویت مدیر کانون‌های مساجد در هیئت امنای مساجد قزوین
کد خبر: 4188172
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

تلاش برای عضویت مدیر کانون‌های مساجد در هیئت امنای مساجد قزوین

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در خصوص عضویت کانون‌ها در هیئت امنای مساجد در استان قزوین، گفت: تفاهم نامه‌ای در این خصوص در دست امضا داریم و طبق آن مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد عضو هیئت امنای مساجد می‌شود.

رئوف تقوی مدیر کانون های مساجد قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رئوف تقوی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، در جلسه هیئت اندیشه‌ورز ویژه مدیران و فعالان فرهنگی کانون‌های مساجد استان که در سالن جلسات فرهنگ و ارشاد استان قزوین برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: انشاالله رفتار و اعمال ما به گونه‌ای باشد که در قیامت وقتی می‌گویند «این فاطمیون» ما جزو این افراد باشیم چراکه خوشبخت‌ترین افراد در قیامت این‌ها هستند و انشالله بتوانیم قدم‌هایی برداریم که دیگران را هم به این مسیر دعوت کنیم.

وی ادامه داد: موضوع این جلسه هئیت اندیشه‌ورز مجموعه کانون‌های مساجد است، از وضعیت موجود کانون‌ها همه آگاه هستیم و می‌دانیم کار فرهنگی، کار کیفی است و ادارات برای تخصیص بودجه به عدد و ارقام نگاه می‌کنند، البته با وجود کمبود بودجه،‌ تلاش می‌کنیم سرمایه مالی را زیاد کرده و شما هم سرمایه‌های انسانی را در کانون‌ها بیشتر کنید.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌ فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در خصوص عضویت کانون‌ها در هیئت امنای مساجد در استان قزوین، بیان کرد: تفاهم نامه‌ای در این خصوص در دست امضا داریم و طبق آن مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد عضو هیئت امنای مساجد می‌شود که امضای این تفاهم نامه در دستور کار است.

تقوی با اشاره به ضرورت استفاده کانون‌های مساجد از ظرفیت‌ها و توانایی‌های یکدیگر اظهار کرد: باید این شبکه را ایجاد کرد تا هر کدام از کانون‌ها، امکانات خود را در اختیار سایر کانون‌ها گذارند. باید در یک راستا قرار بگیریم تا نتیجه خوبی را شاهد باشیم و هر کس توانایی‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد را در اختیار سایر کانون‌ها گذارد برای مثال کانونی گروه سرود دارد یا توان برگزاری کارگاه شعر را دارد این امکان را برای سایر کانون‌ها فراهم کند.

انتهای پیام
captcha