تخصیص ۲۰ میلیارد تومان به پروژه‌های آموزش و پرورش تویسرکان
کد خبر: 4187986
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان به پروژه‌های آموزش و پرورش تویسرکان

طی سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به تویسرکان ۲۰ میلیارد تومان به پروژه‌های آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص یافت.

حمیدرضا خان‌محمدی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری تویسرکان، حمیدرضا خان‌محمدی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور امروز ۲۳ آذرماه، در سفر خود به تویسرکان پس از شرکت در تشییع شهدای گمنام از تعدادی از مدارس و پروژه‌های آموزش و پرورش شهرستان بازدید و کلنگ آغاز عملیات اجرایی سالن چند منظوره شهر فرسفج را به زمین زد.

وی در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان به پروژه های آموزش و پرورش تویسرکان خبر داد و گفت: از برنامه‌های مهم امروز آغاز ساخت سالن چند منظوره در منطقه قلقلرود بود.

وی اظهار کرد: تا سقف ۱۱ میلیارد تومان به اعتبارات آموزش و پرورش این منطقه اضافه می‌کنیم و مصوبات را بیشتر برای دانش آموزان استثنایی، هنرستان‌ها، اردوگاه‌ها و اماکن ورزشی قرار می‌دهیم.

خان محمدی با بیان اینکه تعمیرات در ۱۱ مدرسه با اولویت مدارس پرجمعیت در طرح شهید عرب انجام خواهد شد از افزایش اعتبارات شهرستانی به آموزش و پرورش توسط فرماندار قدردانی کرد و گفت: این نگاه به اموزش و پرورش نگاه راهبردی است که می‌تواند موجب تربیت نخبگان در مدارس و پیشرفت ایران شود.

انتهای پیام
captcha