سال آخر دولت سیزدهم، سال نتیجه‌گیری فارس در حوزه اقتصاد است
کد خبر: 4187833
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

سال آخر دولت سیزدهم، سال نتیجه‌گیری فارس در حوزه اقتصاد است

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور ضمن تقدیر از اقدامات اقتصادی صورت گرفته در استان فارس، سال پایانی دولت سیزدهم را زمان به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و شکوفایی اقتصادی این استان می‌داند.

جلسه شورای اداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، جلسه شورای اداری استان فارس با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور عصر چهارشنبه، ۲۲ آذرماه در سالن شهید امامی استانداری فارس برگزار شد.

محسن کوشش تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در این جلسه ضمن تشکر از نوع برنامه‌ریزی استاندار فارس و اهتمامی که در حوزه اقتصادی نشان می‌دهد، گفت: دو روز خوب را در استان فارس سپری کردم و باید بگویم چیزهایی که از تهران هم برای من مشهود بود، در این بازدید میدانی خیلی شفاف‌تر در ذهنم نشست. 

وی افزود: انسجامی که در مدیران استان به چشم می‌خورد و همدلی و همراهی خوبی که در بین مدیران اقتصادی استان با همت و محوریت و رهبری آقای استاندار شکل گرفته است، فضای امیدوار کننده‌ای را برای استان به وجود آورده است.

کوشش تبار با اشاره به اقدامات خوبی که در رفع مشکلات مختلف استان در حال انجام است، گفت: معلوم است که در سطح ملی، ارتباطات مدیران استان خیلی خوب مدیریت شده و مطمئن هستم که با لطف الهی، سال آخر این دولت، سالی است که بسیاری از هدف‌گذاری‌های فارس به نتیجه خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم، اقتصاد مهم‌ترین مسئله مدیران ارشد کشور است، گفت: استاندار، فرمانده اقتصادی استان است و مهم‌ترین مأموریت آن‌ها در حوزه اقتصادی است.

 وی در ادامه به نقش مهم فرمانداران اشاره کرد و گفت: اگر در این دولت سعی شد که در انتخاب فرمانداران تغییراتی شود، از این جهت بود که فرمانداران وجهه اقتصادی استان را در بیش از هر چیز در نظر گرفته و عیار اقتصادی و توجه به این موضوعات را در اولویت قرار دهند. پس باید فرمانداران به طور مستمر موضوع اقتصادی را خیلی دقیق رصد و پایش کنند.

مشاور هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در پایان گفت: استان فارس با مدیریتی که امروز در آن شاهد هستیم و با ظرفیت‌های بی بدیلی که دارد، باید بتواند سرآمد اقتصاد کشور باشد.

انتهای پیام
captcha