کشور سرنوشت دیگری داشت اگر ایثار شهدا نبود
کد خبر: 4187732
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
استاندار البرز:

کشور سرنوشت دیگری داشت اگر ایثار شهدا نبود

مجتبی عبداللهی گفت: همه ملت ایران خود را مرهون شهدای سرافراز انقلاب و اسلام می‌دانند و اگر ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام نبود، این کشور سرنوشت دیگری داشت.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، امروز، 22 آذرماه در نشست هماهنگی برای تشییع پیکرهای مطهر شش شهید والامقام و گمنام دفاع مقدس در این استان گفت: شهدا بر گردن ما حق بزرگی دارند، چراکه به‌واسطه جانفشانی‌ها و خون پاک این عزیزان ما امروز در امنیت و آرامش، کار و زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران خود را مرهون شهدای سرافراز انقلاب و اسلام می‌دانند و اگر ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام نبود، این کشور سرنوشت دیگری داشت، افزود: شهدا تا آخرین نفس از کیان میهن دفاع و پاسداری کردند و با لبیک به دعوت پیر و مراد خویش به مصاف دشمن رفتند و حماسه‌هایی جاودان خلق کردند. 

عبداللهی تأکید کرد: شهیدان در راه اسلام، قرآن، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده و توانستند برای مردم و میهن اسلامی خود افتخارآفرین باشند و ما باید همیشه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم. ضرورت دارد با توجه به اهمیت تکریم شهدا و مطالبه مردم از ظرفیت‌های مردمی در محله‌های مختلف برای رسیدگی و نگهداری از یادمان‌های شهدای والامقام استفاده شود.

استاندار البرز گفت: روز یکشنبه، ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر مطهر شش شهید گمنام دفاع مقدس در کرج تشییع می‌شود که دراین زمینه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی پیش‌بینی شده است و اطلاع‌رسانی به مردم، راه‌اندازی موکب و هیئت‌های عزاداری از مواردی است که باید دستگاه‌های اجرایی در این بخش به آنها بپردازند.

انتهای پیام
captcha