شهرکرد سوگوار ایام فاطمی شد
کد خبر: 4187639
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

شهرکرد سوگوار ایام فاطمی شد

هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تشییع پیکر شهدای گمنام، فضاسازی شهرکرد متناسب با این ایام به همت مدیریت ارتباطات و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد انجام شد.

ایام فاطمیه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تشییع پیکر شهدای گمنام، فضاسازی شهرکرد متناسب با این ایام به همت مدیریت ارتباطات و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد انجام شد.

بهروز محمدپور، مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد در این خصوص اظهار کرد: وظیفه می‌دانیم که هر چه در توان داریم برای فضاسازی ایام فاطمیه(س) در شهر انجام دهیم که در این راستا در معابر اصلی پرچم و بنرهای مناسب و ریسه‌های مشکی نصب شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به وسعت و پراکندگی شهر امید می‌رود برای فضاسازی‌های شهر در مناسبت‌های مذهبی ظرفیت‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی پای کار بیایند.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه تشییع شهدای گمنام از میدان ۱۲ محرم تا امام‌زادگان دو خاتون(س) انجام می‌شود، افزود: پاکیزه‌سازی و فضاسازی محل تشییع شهدای گمنام در حال انجام است.

نصب ۶ تابلوی پازلی در محل‌های پرتردد شهر

اکبر ایازی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اظهار کرد: تلاش داریم با استفاده از امکانات شهرداری با موکب‌های عزاداری همکاری کنیم، همچنین با توجه به تقارن تشییع پیکر شهدای گمنام با ایام فاطمیه فضاسازی‌ها متناسبی را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در ایام فاطمیه امسال فضاسازی‌ها با شعار محوری «ای بی‌نشان که خدا را نشانه‌ای» صورت می‌پذیرد، افزود: با نصب شش تابلوی پازلی در محل‌های پرتردد، شهر رنگ‌وبوی فاطمی به خود گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: شهر با کتل‌های عزاداری فضاسازی شده و با توجه به اینکه صحن امام‌زادگان حلیمه و حکیمه خاتون میزبان شهدای گمنام است، فضاسازی این منطقه به‌طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

ایازی گفت: با توجه به اینکه مدارس و هیئت‌های مذهبی در این ایام میزبان شهدای گمنام هستند، تلاش شده تا همکاری لازم صورت گیرد، البته انتظار داریم هیئت‌ها مذهبی در فضاسازی شهر به شهرداری کمک کنند.

انتهای پیام
captcha