اجتماع هیئت‌های مذهبی شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 4187399
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

اجتماع هیئت‌های مذهبی شهرکرد برگزار می‌شود

هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، اجتماع بزرگ مردم و هیئت‌های مذهبی همراه با تشییع پیکر شهیدان گمنام در شهرکرد برگزار می‌شود.

عزاداری ایام فاطمیه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، روز گذشته ۲۰ آذرماه نشست مشترک شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان شهرکرد با حضور حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم کاظمی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

تبیین عملیات فاطمیه و هماهنگی برای اجتماع هیئت‌های مذهبی شهرستان شهرکرد در روز شهادت حضرت زهرا(س) و تشییع شهدای گمنام والامقام، موضوع این نشست بود.

چهارمحال و بختیاری از ۱۸ آذرماه میزبان هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که مراسم تشییع این شهدا روز یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در شهرکرد مرکز استان از میدان ۱۲ محرم به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) برگزار می‌شود.

در مراسم تشییع شهدای گمنام، هیئت‌های مذهبی شهرکرد با دسته‌های عزاداری، سینه‌زنی و زنجیرزنی حضور خواهند داشت همچنین در طول مسیر مداحان به ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا(س)، نوحه‌خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

اجتماع بزرگ مردم و هیئت‌های مذهبی نیز در مقابل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) انجام می‌شود که این اجتماع با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، مراسم سینه‌زنی و مدیحه‌سرایی همراه است.

انتهای پیام
captcha