خراسان‌شمالی میزبان شهدای گمنام
کد خبر: 4187146
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

خراسان‌شمالی میزبان شهدای گمنام

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی گفت: ظهر امروز استقبال از پیکرهای مطهر سه شهید گمنام که از مشهد مقدس به شهرستان فاروج آورده شده بود با حضور پرشور مردم انجام شد.

خراسان‌شمالی میزبان شهدای گمناممهدی الهی راد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد:امروز ۱۹ آذرماه پیکر سه شهید از فرودگاه مشهد تحویل گرفته و به فاروج منتقل شد و مراسم استقبال از شهدای گمنام و وداع با آنها برگزار شد.

وی ادامه داد: دوشنبه پیکر شهدا از فاروج به اسفراین، سه شنبه از اسفراین به جاجرم، چهارشنبه از جاجرم به گرمه، پنج شنبه از گرمه به راز و جرگلان، جمعه از راز و جرگلان به مانه و سملقان منتقل می‌شود و مراسم استقبال و شب وداع در این شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
 
الهی‌راد افزود: مراسم تشییع هر سه شهید در این استان برگزار و سپس یکی از آن‌ها در شهر شیروان به خاک سپرده می‌شود، دو شهید دیگر به تهران منتقل و در آنجا برای خاکسپاری آنها تصمیم‌گیری می‌شود.
 
وی تصریح کرد: شنبه هفته آینده پیکر شهدا به بجنورد منتقل و مراسم استقبال برگزار می‌شود، یکی از پیکرها یکشنبه هفته آینده برای خاکسپاری به شیروان منتقل می‌شود.
 
گفتنی است اکنون در ۲۸ نقطه خراسان‌شمالی شهید گمنام تدفین شده و تعداد شهدای گمنام به خاک سپرده‌شده در این استان ۷۲ شهید است.
انتهای پیام
captcha