نمایشگاه دائمی مد و لباس در شیراز برپا می‌شود
کد خبر: 4187088
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

نمایشگاه دائمی مد و لباس در شیراز برپا می‌شود

استاندار فارس خواستار برندسازی محصولات با کیفیت و نشان‌دهنده فرهنگ اسلامی ایرانی شد و از برگزاری نمایشگاه دائمی مد و لباس در شهر شیراز و نمایشگاه فصلی در شهرستان‌های استان خبر داد.

قرارگاه عفاف و حجاب فارس، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، امروز، 19 آذرماه در سی‌امین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دائمی مد و لباس در شهر شیراز و نمایشگاه فصلی مد و لباس در شهرستان‌های استان گفت: نمایشگاه بین‌المللی مد اسلامی در سال آینده و مقارن با روز شیراز به میزبانی استان فارس و شهر شیراز برگزار خواهد شد. همه دستگاه‌ها همکاری کنند تا این جشنواره فرهنگی به نحو احسن و شایسته نام استان فارس برگزار شود.

وی تصریح کرد: نهضت برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس اسلامی در دستگاه‌های دولتی با حمایت‌های مالی و تخفیف‌های قابل توجه ویژه پرسنل خود، ایجاد شود.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود به اعیاد پرخیر و برکت میلاد ائمه اطهار(ع) در ماه‌های آتی اشاره کرد و گفت: باید از فرصت پر برکت میلاد معصومین(ع) و برگزاری جشن‌های متناسب با این ایام استفاده کرد.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت ارتباط دستگاه‌های فرهنگی و گردشگری با مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: یکی از بهترین راه‌های دسترسی به جوانان و نوجوانان استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان است.

نماینده عالی دولت در فارس با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات ایجابی انجام شده در استان گفت: کارهای ایجابی باید به دست گروه‌های مردمی قوی سپرده شود؛ سمن‌های با انگیزه و قوی شناسایی شود و چگونگی حمایت از آنان در قالب بسته‌های حمایتی بررسی شود و همچنین وظایف دستگاه‌های مختلف نسبت به ایشان نیز بررسی و مطرح شود.

وی در‌ پایان سخنان خود خواستار برندسازی پوشاک تولیدی استان شد و تصریح کرد: کیفیت، قیمت، رعایت فرهنگ اسلامی و ایرانی و توجه بر سلیقه مخاطب هدف‌گیری شود و از بخش خصوصی با ارائه بسته‌های حمایتی پشتیبانی شود تا برترین برندهای پوشاک اسلامی استان در سراسر کشور مطرح شود.

انتهای پیام
captcha