راه‌اندازی خانه‌های احسان در مناطق چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4186973
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

راه‌اندازی خانه‌های احسان در مناطق چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال‌وبختیاری از راه‌اندازی خانه‌های احسان با هدف محرومیت‌زدایی از سطح محلات حاشیه شهرها در مناطق مختلف استان خبر داد.

محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز، ۱۹ آذرماه در جریان افتتاح خانه احسان محله الهیه شهر بروجن با اشاره به اینکه خانه‌های احسان با هدف محرومیت‌زدایی از سطح محلات حاشیه شهرها در مناطق مختلف استان فعال می‌شوند، اظهار کرد: با عنایت به دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه محرومیت‌زدایی، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شکل گرفته است.

وی ادامه داد: این قرارگاه اقدام به راه‌اندازی خانه‌های احسان در سطح محلات حاشیه شهرها می‌کند که امروز در محله الهیه بروجن شاهد آغاز به کار فاز نخست خانه احسان این محله هستیم. 

محمودی بیان کرد: با افتتاح این خانه، آسیب‌ها احصا و جوانان دغدغه‌مند و پویای این محلات شناسایی می‌شوند تا با حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی و ستاد اجرایی بتوانیم نظام‌مسائل مردم این مناطق را حتی‌الامکان تحت پوشش قرار دهیم. 

بهنام ربیعی، مسئول خانه احسان محله الهیه بروجن با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه، اظهار کرد: امیدواریم با کمک مسئولان بتوانیم مشکلات و آسیب‌های این محله در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... رفع کنیم.

وی گفت: خانه‌های احسان ظرفیت بالایی در محلات هستند و این امیدواری وجود دارد که بتوان در راستای حل گوشه‌ای از مشکلات و معضلات مردم بتوان قدم‌های خوبی برداشت.

انتهای پیام
captcha