نخستین دوره آموزشی «تدبر در قرآن» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4186706
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

نخستین دوره آموزشی «تدبر در قرآن» در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری نخستین دوره آموزشی «تدبر در قرآن کریم» سطوح 1 و 2 در استان کردستان با همکاری دو مؤسسه «رضوان الصالحین» و «قدر» خبر داد.

تدبر در قرآن کریم

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: نخستین دوره آموزشی «تدبر در قرآن کریم» سطوح 1 و 2 در استان کردستان به همت اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان و با همکاری دو مؤسسه «رضوان الصالحین» و «قدر» برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: زمينه‌سازی رشد و شكوفايی داعیان قرآنی، ايجاد اتحاد در جامعه قرآنی، ایجاد انگیزه برای دعوت دیگران به تدبر قرآن کریم و ایجاد انس مداوم متدبرانه میان قرآن‌آموز و قرآن کریم از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام این دوره آموزشی در استان بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در این دوره آموزشی قرآنی 16 تا 30 آذرماه اعلام شده و برخورداری از تحصیلات عمومی به عنوان پیش نیاز این دوره آموزشی عنوان شده است.

وی طول مدت نخستین دوره آموزشی تدبر در قرآن کریم را 32 ساعت (برای هر سطح) طی دو هفته مطرح کرد و ادامه داد: دوره آموزشی قرآنی اوایل دی‌ماه آغاز می‌شود و در روزهای چهارشنبه ساعت 14 تا 17 و پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۸ صبح تا ۱۲ و ۱۴ تا 17 عصر برگزار می‌شود.

مرادی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای پاسخگویی به سؤالات احتمالی می‌توانید با این شماره‌ها ۰۹۱۸۲۸۴۱۱۹۴ مؤسسه رضوان الصالحین و ۰۹۱۸۸۷۹۴۱۰۰ خانه قرآن قدر در پیام رسان ایتا پیام تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha