جشنواره رسانه‌ای ابوذر زنجان به مرحله داوری رسید
کد خبر: 4186319
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

جشنواره رسانه‌ای ابوذر زنجان به مرحله داوری رسید

دبیر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر زنجان از ارسال ۷۴۲ اثر به این جشنواره خبر داد و گفت: در مجموع ۷۱ نفر از اهالی اصحاب رسانه استان در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت کرده‌اند و تا چند روز آینده آثار داوری می‌شود.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر زنجان

زهیر شاهمرادی، دبیر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: در مجموع ۷۱ نفر از اهالی اصحاب رسانه استان در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت کرده‌اند که تعداد ۷۴۲ اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  استان زنجان ارسال شده است.

وی با بیان اینک در روزهای آتی داوری آثار توسط هیئت داوران انتخاب شده آغاز خواهد شد، در مورد زمان برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر استان زنجان، تصریح کرد: مراسم پایانی روز ۲۱ دی‌ماه سال جاری مصادف با روز بسیج رسانه با حضور اصحاب رسانه و مقامات استانی و کشوری برگزار و نتایج همان روز اعلام خواهد شد.

شاهمرادی اضافه کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: محورهای ملی جشنواره شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت و تولید، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امیدآفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، حجاب و عفاف، جوانی جمعیت و فرزندآوری می‌شود.

انتهای پیام
captcha