مشارکت 400 دانشجوی جهادگر یزدی در پویش «لبخند ایران»
کد خبر: 4186156
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

مشارکت 400 دانشجوی جهادگر یزدی در پویش «لبخند ایران»

دبیر پویش «لبخند ایران» در استان یزد از مشارکت 400 نفر از دانشجویان جهادگر استان در این پویش خبر داد و گفت: اقدامات جهادی در مناطق حسن‌آباد یزد، شهرستان‌های مهریز، تفت و اردکان اجرایی شد.

پویش لبخند ایرانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی بسیج دانشجویی یزد، حمیده پارسائیان، دبیر پویش «لبخند ایران» در استان یزد، هدف از برگزاری این پویش را درگیر کردن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه‌های استان یزد در فعالیت جهادی و آشنایی آنها با فضای جهادی بیان کرد و گفت: در گام اول، غرفه ثبت‌نام و نمایشگاه عکس جهادی در دانشگاه‌های استان ایجاد شد.

وی ادامه داد: 400 دانشجوی جهادی از دانشگاه‌های فنی شهید صدوقی(ره)، فنی امام علی(ع)، فرهنگیان، حضرت رقیه(س)، سراسری اردکان، پیام‌نور یزد، پردیس مهریز، پیام‌نور تفت و قرارگاه جهادی حاج عمار در این پویش شرکت کردند. همچنین منطقه هدف ما در این پویش محله حسن‌آباد یزد، شهرستان‌های مهریز، تفت و اردکان در نظر گرفته شد.

پارسائیان افزود: جمعیت امام حسن مجتبی(ع) یزد با همکاری بسیج دانشجویی در گام اول پویش «لبخند ایران» برخی اقدامات از جمله نصب بنر در سطح شهر، برگزاری نمایشگاه عکس جهادی، برپایی غرفه و ... را برای معرفی پویش در سطح دانشگاه و استان انجام داد.

وی ادامه داد: این پویش شامل عرصه‌هایی از قبیل فرهنگی، آموزشی، ورزشی و عمرانی است که در هر عرصه برخی فعالیت‌ها با کمک گروه‌های جهادی انجام شد. این فعالیت‌ها شامل اکران فیلم سینمایی، برگزاری کلاس‌های هنری و آموزشی، شاداب‌سازی محیط و رنگ‌آمیزی مدرسه، غربالگری سلامت دندان‌های دانش آموزان، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی موکب و مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در محلات بود و همچنین در ذیل پویش لبخند ایران، اردوی «لبخند امید»، پویش‌های «یک کتاب هزار لبخند»، «همسفره» و «خیمه‌الاقصی» نیز برگزار شد.

دبیر پویش لبخند ایران در استان یزد در پایان گفت: خوشحال هستیم که توانستیم با نگاه ویژه امام حسن مجتبی(ع) و همکاری نیروهای جهادی استان لبخندی بر لب‌ها بیاوریم.

انتهای پیام
captcha