مراسم استقبال از شهدای گمنام در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4186150
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

مراسم استقبال از شهدای گمنام در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد از برگزاری مراسم استقبال خودرویی از شهدای گمنام دفاع مقدس در روز پنجشنبه، 16 آذرماه در میدان امیرچقماق خبر داد.

ستاد بزرگداشت مراسم استقبال از شهدای گمنام در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، ستاد بزرگداشت مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام، 14 آذرماه با حضور ابوالفضل اکبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد و سایر اعضا برگزار شد.

منصور زارع، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در این نشست با تشریح برنامه‌های تشییع و تدفین پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام گفت: مراسم استقبال خودرویی از شهدا، ساعت 12 روز پنجشنبه، 16 آذرماه جاری از دروازه قرآن به سوی میدان امیرچقماق برگزار می‌شود. این مراسم در قالب ویژه برنامه «به افق بهشت» به صورت زنده از شبکه یزد پخش خواهد شد.

زارع افزود: برنامه استقبال در این میدان از ساعت ۱۳:۳۰ با تلاوت قرآن کریم و اجرای گروه رزم‌نوازان سپاه الغدیر آغاز شده و کاروان شهدا در ساعت ۱۳:۴۵ در میدان امیرچقماق حضور می‌یابد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ادامه داد: در این آیین معنوی که با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایتمدار ادامه دارد، علاوه بر سخنرانی، برنامه مداحی و سایر فعالیت‌های فرهنگی و معنوی انجام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد تصریح کرد: در ادامه مراسم با همراهی گسترده مردم و هیأت‌های مذهبی از ساعت ۱۵:۲۵ پیکرهای پاک شهدای گمنام از میدان امیرچقماق به سوی امامزاده جعفر (ع) بدرقه می‌شود و مردم بار دیگر با شهدا و آرمان‌های الهی و اسلامی میثاق می‌بندند.

زارع گفت: در روز 26 آذرماه تشییع و تدفین یکی از شهدا در پارک کوهستان و در روز جمعه اول دی ماه مراسم تشییع و تدفین دیگر شهید گمنام، در روستای محمدآباد انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha