دعوت فرماندار کرج از مردم برای استقبال از رئیس‌جمهور
کد خبر: 4186074
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

دعوت فرماندار کرج از مردم برای استقبال از رئیس‌جمهور

فرماندار کرج در پیامی از مردم البرز دعوت کرد تا با حضور حداکثری در استقبال از رئیس‌جمهور، بار دیگر رسم میهمان‌نوازی و قدرشناسی را به‌جا آورده و با حضور هوشمندانه خود حماسه‌آفرین شوند.

سفر رئیس جمهور به البرز

به گزارش ایکنا از االبرز، یحیی رمضانی، فرماندار کرج در پیامی از مردم البرز دعوت کرد تا با حضور حداکثری در استقبال از رئیس‌جمهور، بار دیگر رسم میهمان‌نوازی و قدرشناسی را به‌جا آورده و با حضور هوشمندانه خود حماسه‌آفرین شوند. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

استان البرز، ایران کوچک و شهر کرج مهد جوانان، دلیرمردان و زنان غیرتمند ایران اسلامی به‌زودی شاهد رویداد بزرگ حضور پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و مقامات عالی‌رتبه نظام اسلامی خواهد بود. حضور مردی از دیار خورشید که با افروختن امید در دل‌های مردمان این دیار، پاییز هزار رنگ را به بهار شکوفایی خواهد رساند. آری، البرز سرافراز میزبان قدوم دولتی است که با تحمل سختی‌ها و کمبودها اما با ایثار و شجاعت، گردنه‌های سخت را پشت سر نهاده و به فتح قله‌ها نزدیک شده و اینجا البرز است، دیار اقوامی از سراسر ایران اسلامی، از تُرک و لُر، گلیک و بلوچ از شمال و جنوب، شرق و غرب به پهنای یک ایران، چشم انتظار قدوم مبارک دولتمردان مردمی هستند که برای استقرار عدالت عمرانی و نگاه عادلانه به مناطق نیمه برخوردار به البرز سفر خواهند کرد.

خداوند را شاکریم که توفیق الهی رفیق راه شد تا بار دیگر مردم ولایتمدار و انقلابی کرج در استان البرز، میزبان رئیس محترم جمهور ولایی و مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت سیزدهم در دومین سفر استانی هستند و با حضور عزتمندانه در مراسم استقبال توطئه خناسان و طمع طمع‌کاران را به یأس و ناامیدی مبدل خواهند کرد و میهمان‌نوازی و قدرشناسی همیشگی خود را هوشمندانه به رخ دوستان و دشمنان خواهند کشید.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه شهرستان کرج جهت استقبال از رئیس محترم جمهور مردمی و هیات همراه از عموم مردم قدرشناس استان البرز جهت این استقبال با شکوه در راستای تداوم مسیر شهدای معظم و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در حمایت از دولت سیزدهم از آحاد مردم شریف و عزیز استان البرز و شهرستان کرج دعوت می‌نمایم تا روز جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۰ صبح به سمت مصلی نماز جمعه کرج با حضور بی‌بدیل خود خلق حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

به یاری خداوند متعال این سفر و این حضور مایه عزت، برکت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران، استان البرز و شهرستان کرج و فصلی از رشد توسعه روزافزون ره‌آورد این سفر و شاهد مصوبات راهگشایی خواهیم بود.»

انتهای پیام
captcha