اهدای تعداد 255 دستگاه بخاری در پویش «دلگرمی احسان» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4185868
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

اهدای تعداد 255 دستگاه بخاری در پویش «دلگرمی احسان» در آذربایجان‌غربی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌‌غربی گفت: در پویش «دلگرمی احسان» تعداد 255 دستگاه بخاری با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد ریال برای تهیه لوازم گرمایشی در استان هزینه شده و تحویل خانواده‌های نیازمند می‌شود.

پویش «دلگرمی احسان»احسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و هم‌زمان با اوج‌گیری سرما در سراسر کشور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) با تهیه و توزیع لوازم گرمایشی در جهت حمایت از خانواده‌های کم برخوردار جامعه پویش «دلگرمی احسان» را اجرا می‌کند.

وی افزود: در این پویش تعداد 255 دستگاه بخاری با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد ریال برای تهیه لوازم گرمایشی در استان هزینه شده و تحویل خانواده‌های نیازمند می‌شود.

ابراهیمی بیان کرد: این پویش با عنوان «دلگرمی احسان» همزمان در سراسر کشور و آذربایجان‌غربی با نام و یاد شهید « عباس فاطمیه»  اجرا شده و این لوازم تهیه و در حال توزیع بین خانواده‌های محروم استان است.

وی ادامه داد: شان و کرامت خانواده‌ها در اهدای این لوازم گرمایشی حفظ می‌شود و خانواده‌های نیازمند توسط گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌های استان شناسایی شده‌اند و با همکاری گروه‌های مردمی همکار لوازم گرمایشی توزیع می‌شود.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در ماه‌های گذشته نیز طی رزمایش مشق احسان بیش از هفت هزار و 500 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان خانواده‌های کم برخوردار، توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان توزیع شده است.

خبرنگار: الناز نقی زاده

انتهای پیام
captcha