اعلام فراخوان نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» در البرز
کد خبر: 4185771
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

اعلام فراخوان نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» در البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز از اعلام فراخوان نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» در این استان خبر داد.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز از اعلام فراخوان نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان در این استان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال نمایشنامه به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۵ آذرماه جاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در پنج محور اصلی شامل «قصص قرآن»، «احادیث، روایات و آموزه‌های اخلاقی»، «نماز، جوان و جامعه»، «دین، تکنولوژی و دنیای امروز» و «ایثار و مقاومت» برگزار می‌شود، افزود: آخرین مهلت بارگذاری نسخه تصویری نمایش‌ها برای بازبینی تا ۳۰ دی‌ماه سال جاری تعیین شده و اختتامیه جشنواره اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره نمایشنامه‌هایی که براساس فعالیت و تجربه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد تهیه و اجرا شوند، به‌صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرند، گفت: بخش عمومی، کودک و نوجوان، تئاتر کاغذی، تئاتر خلاق و بخش مهر(ویژه بانوان) از محورهای این جشنواره است.

انتهای پیام
captcha