قرآنیان علاوه بر فعالیت در عرصه قرآن عامل به آیات الهی باشند
کد خبر: 4185652
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

قرآنیان علاوه بر فعالیت در عرصه قرآن عامل به آیات الهی باشند

امام جمعه ملایر گفت: افراد قرآنی و کسانی که در این حیطه گام گذاشته و در محضر قرآن هستند باید علاوه بر حفظ و قرائت قرآن عامل قرآن نیز بوده و برای فردای خود توشه ارزشمندی را در صحرای محشر داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه ملایر،به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه ملایر، امروز ۱۲ آذرماه در آئین تجلیل از پیشکسوتان قرآنی ملایر که به همت جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور اهالی و پیشکسوتان قرآن کریم در این جلسه بیان کرد: افراد قرآنی و کسانی که در این حیطه گام گذاشته و در محضر قرآن هستند باید علاوه بر حفظ و قرائت قرآن عامل قرآن نیز بوده و برای فردای خود توشه ارزشمندی را در صحرای محشر داشته باشند.

وی با استناد به سخنی ار آیت‌الله جوادی ملاک سنجش عمل انسان را در آخرت اندوخته معنوی برشمرد و تصریح کرد: حفظ و قرائت قرآن بسیار ارزشمند است و کسی که در این مسیر قدم گذاشته باید مراقب باشد تا از این ملاک ارزشمند برای آخرت خود اندوخته‌ای داشته باشد.

امام جمعه ملایر یادآور شد: اگر کسی تلاش کند به باطن قرآن نفوذ کند آن موقع طبق آن به بالا رفته، ارزش پیدا می‌کند، اگر کاری برای غیر خدا و باشد بی‌ارزش است، پس ضرورت دارد همه ما مراقب باشیم، هر کاری که در این دنیا می‌کنیم هدف فقط خدا و رضایت پروردگار باشد.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم که به یاد شهید قرآنی ملایر شهید «علی‌محمد محمودی» برگزار شد از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل شد. هم‌چنین از حسین جعفری، حسین دشت‌بین، مسعود کریمی، سعید کریم پیرحیاتی، احسان بیات، منیره روزبهانی و حاجیه آقایی تجلیل شد. و این پیشکسوتان قرآنی به بیان خاطراتی از چندین سال فعالیت خود در عرصه قرآن پرداختند.

انتهای پیام
captcha