طرح دانشجو معلم قرآن در ملایر اجرا می‌شود
کد خبر: 4185650
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

طرح دانشجو معلم قرآن در ملایر اجرا می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی همدان گفت: جهاد دانشگاهی استان همدان طرح دانشجو معلم قرآن کریم را در دستور کار قرار داده که در این طرح از ظرفیت اساتید و مربیان قرآن کریم شهرستان استفاده می‌شود.

مهدی میرزاپور، رئیس جهاد دانشگاهی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، مهدی میرزاپور، رئیس جهاد دانشگاهی همدان، امروز 12 آذرماه در مراسم تجلیل از جمعی از پیشکسوتان قرآنی ملایر که به همت جهاد دانشگاهی همدان، در دفتر امام جمعه ملایر برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور اهالی قرآن در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان ملایر در حوزه قرآن و اساتید بزرگ قرآنی، اظهار کرد: برگزاری این برنامه در واقع به نوعی تجلیل و پاسداشت پیشکسوتان حوزه قرآنی ملایر است که عمر خود را در راه آموزش و احیای فرهنگ قرآن گذاشته و تا به امروز در این زمینه تلاش کرده‌‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان و اساتید قرآنی هر کدام خود به نوعی تأثیرگذار در جامعه و اشاعه فرهنگ و فضای قرآنی در جامعه هستند، افزود: جهاد دانشگاهی استان همدان با همکاری دانشگاه ملایر طرح دانشجو معلم قرآن کریم را در دستور کار قرار داده که در این طرح از ظرفیت اساتید و مربیان قرآن کریم شهرستان استفاده می‌شود.

میرزاپور بیان کرد: در این طرح قرار است برای دانشجویان به عنوان مخاطبان این طرح دوره‌ای برگزار شود که بعد از آن دانشجویان آموزش دیده بتواند در فضای دانشگاهی و خوابگاهی خود و فضای محلی زندگی خود مروج فرهنگ قرآن باشند و تعداد بیشتری از افراد را با قرآن آشنا کرده و خود به عنوان یک مربی باشند.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم که به یاد شهید قرآنی ملایر شهید «علی‌محمد محمودی» برگزار شد از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل شد. هم‌چنین از حسین جعفری، حسین دشت‌بین، مسعود کریمی، سعید کریم پیرحیاتی، احسان بیات، منیره روزبهانی و حاجیه آقایی تجلیل شد. و این پیشکسوتان قرآنی به بیان خاطراتی از چندین سال فعالیت خود در عرصه قرآن پرداختند.

انتهای پیام
captcha