سیستان‌وبلوچستان ظرفیت‌ خوبی برای سرمایه‌گذاری در صنایع نظامی دارد
کد خبر: 4185454
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
نماینده ولی‌ فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان:

سیستان‌وبلوچستان ظرفیت‌ خوبی برای سرمایه‌گذاری در صنایع نظامی دارد

آیت‌الله مصطفی محامی گفت: سیستان‌و‌بلوچستان از ظرفیت‌های خوبی برای گسترش فعالیت‌های نظامی، دریایی و نیز سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع نظامی برخوردار است و هر چقدر این سرمایه‌گذاری‌ها در استان بیشتر باشد چسبندگی استان به مرکز کشور بیشتر و ریشه‌های نظام در استان مستحکم‌تر خواهد شد.

آیت الله محامی امام جمعه زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان، آیت‌الله مصطفی محامی امام‌ جمعه زاهدان، شامگاه یک‌شنبه، ۱۱ آذر در دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی و فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش اظهارکرد: کارکنان نیروی دریایی مدافع تمامیت ارضی و منافع کشور هستند و قدردان تلاش‌های آن‌ها هستیم.
 
امام‌ جمعه زاهدان افزود: امیدآفرینی در میان مردم از اقدامات مورد نیاز این روزهاست و بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه‌های نظامی تنها نباید به مناسبت‌های خاص محدود شود بلکه باید در طول سال و از طریق تریبون‌های مختلف و وسایل ارتباط جمعی همواره ارائه شود.
 
آیت‌الله محامی بیان کرد: ممکن است اهمیت برخی از فعالیت‌ها برای مردم چندان مشخص نباشد اما باید حرکت رو به رشد نیروی دریایی و نگاه تیزبین و نظرات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا را به‌خوبی برای مردم تبیین کنید.
 
وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش به جز مسائل محرمانه باید سایر توانمندی‌های خود در دفاع از امنیت کشور را بیان کند که در این‌صورت دوستان خوشحال و دشمنان بیمناک خواهند شد، دشمن به‌دنبال آن است تا در دل مردم هراس ایجاد کند اما شما باید با بیان توانمندی‌ها، امکانات و تجهیزات در اختیار مردم را دلگرم کنید.
 
نماینده ولی‌ فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان به قرائت آیه 60 سوره انفال «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة» پرداخت و گفت: براساس این آیه باید به میزانی قوی شویم که نه تنها توان دفاع در برابر دشمن را داشته باشیم بلکه دشمن جرئت حمله به ما را نداشته باشد.
 
آیت‌الله محامی اظهار کرد: بخشی از توانمندی‌های ما در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به تجهیزات، آموزش‌ها و مهارت‌های فنی و نظامی بر می‌گردد اما بخش عمده دیگر تدین و انگیزه‌های الهی نیروهاست که نمونه آن را در دوران دفاع مقدس به‌خوبی مشاهده کردیم و ما باید این روحیه را حفظ و تقویت کنیم.
 
وی با اشاره به خدمات اجتماعی نیروی دریایی ارتش مطرح کرد: با توجه به‌ محرومیت‌های موجود در سیستان‌و‌بلوچستان ارائه خدمات اجتماعی مورد نیاز است و در این‌صورت رضایت مردم را هم در پی خواهد داشت، این استان از ظرفیت‌های خوبی برای گسترش فعالیت‌های نظامی، دریایی و نیز سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع نظامی برخوردار است و هر چقدر این سرمایه‌گذاری‌ها در استان بیشتر باشد چسبندگی استان به مرکز کشور بیشتر و ریشه‌های نظام در استان مستحکم‌تر خواهد شد.
 
همچنین در ابتدای این دیدار امیر سرتیپ دوم حیدری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان‌و‌بلوچستان و دریادار دوم ستاد حسین حسنی فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به ارائه گزارشی از حوزه کاری خود پرداختند.
انتهای پیام
captcha