شهید تولی و شهدای مدافع حرم اسوه مقاومت و لحظه شناسی هستند
کد خبر: 4185208
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

شهید تولی و شهدای مدافع حرم اسوه مقاومت و لحظه شناسی هستند

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان اینکه شهید تولی و شهدای مدافع حرم اسوه های مقاومت و لحظه شناسی هستند، گفت: این شهدا مایه مباهات و فخر مردم انقلابی استان بوده و امروز نشر سیره زندگی رفتاری، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی شهدا به نسل جوان یک تکلیف همگانی است.

حجتالاسلام دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان

حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در گفت و گو با ایکنا از گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به خصوص شهید تازه تفحض شده شهید تولی گفت: شهدای مظلوم و با غیرت مدافع حرم نشان دادند که آن چه برای آنان اهمیت دارد، حفظ اسلام ناب محمدی(ص) و تبعیت از امام جامعه یک تکلیف همگانی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند برابر فرمایشات مقام عظمای ولایت، هم اکنون باید در مرزهای ایران اسلامی با شیطان اعظم و مزدوران آمریکایی باید مبارزه می‌کردیم.

وی ادامه داد: اگر امروز رژیم صهیونیستی ضربات سهمگین و بی ترمیمی خورده و در سراشیبی سقوط و نابودی قرار گرفته است به خاطر مجاهدت‌های جبهه مقاومت، شهدای مدافع حرم به ویژه حاج قاسم سلیمانی و شهدایی چون شهید تولی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با شهادت خود، پیامی به دشمنان قسم خورده انقلاب و مستکبران و شیاطین عالم دادند چنانچه هرگاه بخواهند، تهدیدی را بر علیه کشوری مسلمان عملی کنند، با جوابی کوبنده از سوی جبهه مقاومت مواجه خواهند شد.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان‌اینکه شهدای مدافع حرم، اسوه مقاومت و الگوهای ماندگار لحظه شناسی و ولایت‌پذیری هستند، افزود: زیست شهدایی شهید تولی بیانگر اوج اخلاص و مسئولیت‌پذیری او در تبعیت از فرامین امام جامعه دارد.

وی با بیان‌اینکه ‌شهید تولی و شهدای مدافع حرم استان، مایه مباهات و فخر مردم انقلابی استان هستند، افزود: امروز نشر سیره زندگی رفتاری، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی شهدا به نسل جوان یک تکلیف همگانی است.

وی در پایان از همه مردم شهید پرور استان جهت شرکت فاخر و باشکوه در مراسمات استقبال و وداع با شهید والامقام، شهید تولی در گرگان و گنبد و سایر شهرهای استان براساس برنامه‌های اعلام شده به همراه خانواده دعوت نمود.

انتهای پیام
captcha