فرهنگ ایثار و شهادت در تمام سطوح جامعه ترویج شود
کد خبر: 4184852
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
معاون استاندار خراسان‌‌جنوبی:

فرهنگ ایثار و شهادت در تمام سطوح جامعه ترویج شود

سید‌محمدرضا طالبی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در تمام سطوح جامعه ترویج شود، گفت:

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی در اولین جلسه هماهنگی کارگروه اقشار کنگره ملی دو هزار شهید خراسان‌جنوبی اظهار کرد: استکبار و استبداد به خاطر منافع بزرگ خود به دنبال سرنگونی نظام هستند و در چنین فضایی، بسیج و نیروهای انقلابی به دفاع از انقلاب در جنگ هشت ساله پرداختند.

وی با بیان اینکه مردم با این نیت که به شهادت برسند از جنگ استقبال می‌کردند، تصریح کرد: خانواده شهدا سهم بزرگی در انقلاب دارند و اگر این قشر از خودگذشتگی نمی‌کردند، الان وضعیت ما مشخص نبود.

طالبی با بیان اینکه هر اقدامی هم که برای شهدا انجام دهیم باز هم نمی‌توانیم دین خود را ادا کنیم، گفت: امنیت امروز ما نتیجه جهاد، تلاش، مقاومت و شهادت است و ابرقدرت‌های دنیا جرئت اینکه گوشه چشمی به آمریکا نشان دهند را ندارند، اما ایران از همان ابتدای انقلاب، شبانه‌روزی در خیابان‌ها اعتراض‌های خود را بیان کرده و انقلاب را به جهانیان صادر می‌کند.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه کنگره دو هزار شهید استان، برنامه جامع و کاملی است، اظهار کرد: نتیجه نهایی ما از کنگره این است که فرهنگ شهید و شهادت را از بالاترین سطح تا پایین سطح اقشار مختلف، حتی مهدکودک‌ها ترویج و منتشر کنیم.

طالبی با بیان اینکه کمیته‌های کنگره دو هزار شهید استان باید با توجه به ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های خود طوری برنامه‌ریزی کنند که گفتمان شهادت شکل بگیرد، گفت: چارت کنگره و کارگروه‌ها و کمیته‌ها مشخص است، لذا باید شبکه‌سازی کنیم تا فشار کار تنها بر روی مسئولان کمیته‌ها نباشد، لذا کمیته‌ها باید تشکیل شوند و هر ماه جلساتی را به‌صورت منظم برگزار کنند و مسئولان هم برای آن وقت بگذارند.

انتهای پیام
captcha