ارتش در ۲۳ رسته دفاعی خودکفاست
کد خبر: 4184801
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش در ۲۳ رسته دفاعی خودکفاست

کیومرث حیدری از خودکفایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۳ رسته دفاعی در بُعد تجهیزات نظامی و چرخه‌های تکمیل‌کننده فناوری‌های تسلیحاتی خبر داد و گفت: ارتش در راستای صادرات این فناوری‌ها گام برمی‌دارد.

امیر سرتیپ حیدری فرمانده ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، هفتم آذرماه در آیین آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی شهرک ۱۳۸ هکتاری شهید سلیمانی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار گفت: خدمت در نظام اسلامی ولایی یک افتخار است و حرکت در جهت تحقق اوامر فرماندهی معظم کل قوا حقیقتاً به شکرانه نیاز دارد.

وی در خصوص توفیقات ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ارتش در ۲۳ رسته دفاعی در بُعد تجهیزات، تسلیحات و چرخه‌های تکمیل‌کننده این فناوری‌ها خودکفا بوده و به سمت صادرات گام بر‌می‌دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه تلاش برای ساخت مسکن برای نیروهای ارتشی در دست اقدام است، متذکر شد: امروز ارتش در بحث احداث مسکن شخصی و سازمانی و مستند کردن اراضی اقدامات مطلوبی را به انجام رسانده است.

حیدری با اشاره به آماده‌سازی شهرک ۱۳۸ هکتاری ارتش در شاهرود گفت: این شهرک استعداد احداث بالغ بر ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه مردم‌ شاهرود سابقه بسیار خوبی از نیروهای‌ خوب،‌ ارزشمند و ولایتمدار لشکر ۵۸ ذوالفقار دارند، افزود: مردم شاهرود در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند.

نماینده مردم شاهرود با تأکید بر اینکه ارتش از سهمیه تعیین‌شده خود که ساخت سالیانه یک میلیون‌ واحد مسکونی است نیز، بسیار فراتر رفته، یادآور شد: ارتش در ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای خود مشارکت دارد؛ متولی اصلی ساخت مسکن در کشور، وزارت راه و شهرسازی است.

انتهای پیام
captcha