تازه‌های نشر سازمان جهاددانشگاهی یزد رونمایی شد
کد خبر: 4184504
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

تازه‌های نشر سازمان جهاددانشگاهی یزد رونمایی شد

تازه‌های نشر سازمان جهاددانشگاهی یزد در مراسمی با حضور نویسندگان و مؤلفان کتاب‌ها در سالن کنفرانس جهاددانشگاهی یزد رونمایی شد.

رونمایی از تازه‌های نشر سازمان جهاددانشگاهی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، تازه‌های نشر سازمان جهاددانشگاهی یزد در مراسمی، امروز، 6 آذرماه با حضور نویسندگان و مؤلفان کتاب‌ها در سالن کنفرانس جهاددانشگاهی یزد رونمایی شد.

محمدرضا دهقانی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در این مراسم گفت: حاصل تلاش یک‌ساله همکاران بنده چاپ 9 کتاب و دو عنوان کتاب در جریان چاپ است که می‌توان به چاپ ماهیانه یک عنوان کتاب اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نهادی واسط بین دانشگاه و جامعه است بیان کرد: جهاددانشگاهی همزمان با اینکه رابط بین جامعه و صنعت است، باید خدمت‌رسان به دانشگاهیان در راستای ارتباط آنها با جامعه و صنعت باشد.

دهقانی با اشاره به فعالیت خبرگزاری‌هایی که زیر نظر این سازمان مشغول فعالیت هستند و انتشارات این نهاد بیان کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی ابزارهای قوی برای انتقال آنچه در ذهن نویسندگان و مؤلفان وجود دارد، در اختیار دارد و این مهم برای جامعه ارزشمند است. همچنین مجموعه‌های پژوهشی که زیر نظر این سازمان فعالیت دارند، از دیگر ظرفیت‌های ارتباط دهنده صنعت و جامعه در این سازمان هستند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با اشاره به جایگاه صنعتی و علمی استان یزد، وظیفه این نهاد را سنگین‌تر دانست و گفت: هر چند اقداماتی انجام شده اما هنوز جای کار وجود دارد و تلاش می‌شود هر چه بهتر و بیشتر در این زمینه گام برداریم.

مهدی دهقان چالشتری، مدیر مرکز انتشارات سازمان جهاددانشگاهی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نشر، از چاپ بیش از 50 عنوان کتاب به همت این مرکز خبر داد.

یادآور می‌شود در این نشست مؤلفان کتاب‌های «مفاهیم و محاسبات فازی در مهندسی صنایع و مدیریت» اثر حسن خادمی زارع و آفرین اخوان، «مبانی ژئومرفولوژی در علوم محیطی اثر محمدعلی صارمی نایینی، «دستور تاریخی و نوین زبان و ادبیات فارسی» اثر فضل‌الله رضایی اردکانی و غلامرضا هاتفی اردکانی، «درمان مبتنی بر تحلیل عملکرد» ترجمه آزاده ابویی، سیده شادی هاشمی و عارفه پوراکبری، «مهندسی محیط زیست» اثر مهدی یزدیان و مهجبین ردائی، «صورت‌های مالی اساسی مبتنی بر استانداردهای جدید» اثر محمود معین‌الدین و نسیم شاه‌مرادی، «گردشگری میراث فرهنگی رویکردی مدیریتی» اثر محمدرضا صالحی‌پور و علی دلشاد، کتاب «تابلوخوانی و تکنیک‌های معاملاتی در بورس» اثر مهدیه باقرزاده و کتاب «سلامت روان در پرتوی حفظ قران» اثر محمدرضا دهقانی اشکذری، محمدطاها میرشمسی، محمدحسین مالکی و علیرضا اسلامی به بیان مطالبی در زمینه کتب تألیف شده پرداختند.

انتهای پیام
captcha