تفکر بسیجی راهگشای موانع و گره‌گشای مشکلات است
کد خبر: 4184451
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

تفکر بسیجی راهگشای موانع و گره‌گشای مشکلات است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اینکه بسیج، مکتبی ارزشی و اعتقادی است، گفت: مکتب بسیج در راستای صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی همواره رو به گسترش و تفکر بسیجی راهگشای موانع و گره گشای مشکلات است.

بسیجبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیرسرتیپ دوم محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق، اظهار کرد: بسیج یک نیروی الهی است که برای مقابله با دشمنان زمان بوجود آمده است و لازمه این مقابله اتحاد و همبستگی بین آحاد بسیجیان است و بصورت فردی نمی‌توان با دشمن مقابله کرد.

وی به نقش پررنگ بسیج در طول دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: اکنون نیز بسیج در عرصه‌ های مختلف حضور فعال دارد و بارها به همگان ثابت شده که بسیج پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اهمیت وجود روحیه و تفکر بسیجی در زمان حاضر و در راستای گره گشایی از موانع و مشکلات کشور، بر بهره‌گیری از این تفکر و منش در جهت انجام وظایف و ارائه خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

معصومی افزود: بسیج خادم مردم و مفتخر است که می‌تواند گامی در رفع محرومیت‌‌زدایی و رفع مشکلات مردم بردارد  چرا که در هر عرصه و موقعیتی که ورود پیدا کرده همواره خدمات مطلوبی ارائه  و رضایت عمومی را ایجاد می‌کند.

وی گفت: مکتب بسیج، مکتبی ارزشی و اعتقادی است که با درایت و تدبیر امام راحل (ره) به نحوی تشکیل شد که شامل همه مردم و اقشار مختلف جامعه بوده و روز به روز بر گستره فعالیت‌ها و نفوذ آن در راستای صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق اظهارکرد: بسیج، بیداری ولایت‌پذیری در راه انقلاب است و به همین دلیل امروز ما باید در خود استعداد و ظرفیت بسیجی بودن را ایجاد کنیم و با تلاش و کوشش به خود زحمت ساختن کشور را بدهیم.

انتهای پیام
captcha