خدمات‌رسانی کاروان‌های سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز
کد خبر: 4184187
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

خدمات‌رسانی کاروان‌های سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز گفت: چهار کاروان سلامت هلال احمر همزمان با هفته بسیج با حضور در مناطق کم‌برخوردار و محروم این استان به مردم خدمات بهداشتی درمانی ارائه دادند.

جمعیت هلال احمر البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر البرز، داود رجبی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز اظهار کرد: چهار کاروان سلامت هلال احمر همزمان با هفته بسیج با حضور در مناطق کم‌برخوردار و محروم این استان به مردم خدمات بهداشتی درمانی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه در این ایام یک هزار و ۶۵۰ نفر از ساکنان مناطق کم‌برخوردار و محروم البرز از خدمات درمانی و مشاوره‌ای این کاروان‌ها بهره‌مند شدند، افزود: پزشکان متخصص جراحی عمومی، ارتوپدی، پزشکی عمومی، دندانپزشکان، مامایی و بینایی سنجی به بیماران خدمات ارائه دادند ضمن آنکه مشاوره‌های روانشناسی خانواده و تحصیلی، مددکاری، مشاوره خدمات اجتماعی، ارائه داروی رایگان به بیماران و انجام تست‌های غربالگری قند و فشار خون در قالب طرح ملی «نذر خدمت» از دیگر خدمات این کاروان‌ها بود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به اینکه داوطلبان با اعزام به مناطق محروم ضمن جذب و عضوگیری، آموزش‌های امدادی مانند نحوه سنجش فشار خون به جوانان ارائه می‌دهند، گفت: خدمات کاروان سلامت هلال احمر به‌صورت ادواری در مناطق محروم استان البرز استان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha