مهلت ارسال آثار به پویش «کودکان فلسطینی» تمدید شد
کد خبر: 4183946
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

مهلت ارسال آثار به پویش «کودکان فلسطینی» تمدید شد

فراخوان اولین دوره جایزه ادبی «کودکان فلسطینی» داستان‌های پنج خطی به دلیل استقبال شرکت‌کنندگان تا ۸ آذرماه تمدید شد.

اولین دوره جایزه ادبی «کودکان فلسطینی»به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، به دلیل استقبال چشمگیر و درخواست شرکت‌کنندگان، فراخوان اولین دوره جایزه ادبی پویش «کودکان‌ فلسطینی» داستان‌های پنج خطی تمدید شد.

علاقه‌مندان برای ارسال اثر به اولین دوره جایزه ادبی کودکان فلسطینی تا ۸ آذرماه فرصت دارند تا آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد اما داستان‌های ارسالی به این جشنواره نباید قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک چاپ شده باشند، نوآوری و خلاقیت، کیفیت، پایان‌بندی، بومی بودن اثر، کیفیت زبان اثر، فضاسازی مناسب، درون مایه منطبق با اتفاقات اخیر فلسطین و ظلمی که به کودکان فلسطینی شده، میزان مهارت‌های تکنیکی، از جمله ملاک‌های ارزیابی هر اثر در فراخوان اولین دوره جایزه ادبی کودکان فلسطینی عنوان شده است.

از نویسندگان و هنرمندان درخواست می‌شود آثار مکتوب خود را با هشتگ کودکان‌ فلسطینی و با ذکر مشخصات کامل خود به دبیرخانه کانون نویسندگان به آی دی ایتا: @Kanonnevis یا ایمیل: milmilmir14@gmail.com ارسال کنند. 

به سه اثر برتر لوح تقدیر و جوایزی ارزنده به رسم یادبود اهدا خواهد شد و تمامی آثار در جراید و نشریات بومی منتشر و در پایان به عنوان یک مجموعه داستانک منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha