تفکر بسیج از عاشورا سرچشمه می‌گیرد
کد خبر: 4183890
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

تفکر بسیج از عاشورا سرچشمه می‌گیرد

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج یک تفکر، آرمان و اندیشه است که از عاشورا سرچشمه می‌گیرد.

سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، سوم آذرماه در اجتماع سه هزار نفری بسیجیان لرستان که به مناسبت هفته بسیج در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه دشمن‌شناسی بسیجیان برگ برنده ملت ایران در برابر تهدیدات است، اظهار کرد: بسیجیان همواره در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی در مقابل جنگ نابرابر دشمنان ایستادگی کرده و اکنون سازمان بسیج در مسیر جنگ ترکیبی علیه کشور جانفشانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج یک تفکر، آرمان و اندیشه است که از عاشورا سرچشمه می‌گیرد و همه اعمال آن زیبا و خادم ملت است، بیان کرد: بسیج خانه امن نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هرکسی که برای سربلندی ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف تلاش کند، بسیجی است که این تفکر بسیج است.

معروفی با بیان اینکه بیش از ۹۳ هزار شهید بسیجی به انقلاب اسلامی تقدیم شده تا دشمن فکر دست درازی به خاک و ناموس کشور را از سر بیرون کند، به مردمی بودن و دشمن‌شناسی بسیجیان اشاره کرد و ادامه داد: این نهاد انقلابی در مقابل دشمن در هر کجای کشور که باشد ایستادگی و جانفشانی می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیجیان اصالت محور هستند و فراتر از مأموریت‌های خود عمل کرده و به دور از سیاسی‌کاری اما سیاست را می‌فهمند و خود را در راه نظام هزینه می‌کنند.

وی با بیان اینکه این نهاد مردمی و انقلابی در تمام صحنه‌ها در سراسر کشور در مقابل دشمن ایستادگی می‌کند، گفت: هر کسی برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کند بسیجی محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha