برگزاری ۱۱۰ برنامه هفته بسیج در تویسرکان
کد خبر: 4183726
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

برگزاری ۱۱۰ برنامه هفته بسیج در تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اعلام ۱۱۰ برنامه در قالب ۲۶ عنوان در هفته بسیج در تویسرکان، از تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان تویسرکان در روز ۳ آذر با حضور مشاور عالی فرماندهی کل سپاه در سالن الغدیر تویسرکان خبر داد.

طیب فریادرس فرمانده سپاه ناحیه تویسرکانطیب فریادرس فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه روزهای آغازین هفته بسیج امسال مصادف شد با ولادت حضرت زینب(س)، گفت: حضرت زینب(س) اسوه صبر، استقامت، ایمان و تقوا و پیام رسان حرکت عاشورا است و بسیج زاده این تفکر و مرام است.

وی ادامه داد: بسیج از صبر، ایستادگی و خطبه‌های دشمن‌شکن و مکتب زینب کبری(س) متولد شده است که باعث ظهور نور، حرارت و جوششی در دل مؤمنین شد، تا ظهور آقا ادامه دارد که در کل جهان قابل مشاهده است و اینگونه در مقابل ظلم مقابله می‌کند.

وی اظهار کرد: بسیج همواره در این سال‌ها در حال رشد و تکثیر بوده چراکه بسیج بزرگ‌ترین شبکه مردمی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی جهان و هسته سخت انقلاب اسلامی است که تسلیم زر و زور نشده است بلکه واقعیت‌های دنیا را تغییر داده و به سمت آرمان‌ها حرکت کرده است.

فریادرس با بیان اینکه مظهر روحیه بسیجی و انقلابی مردم تویسرکان وجود بیش از ۷۵۰ شهید شهرستان است، با اشاره به خدمات سال گذشته بسیج در سطح شهرستان تویسرکان، گفت: تشکیل ۷۶ صندوق قرض‌الحسنه با ۵ هزار و ۶۰۰ عضو و ایجاد ۲ هزار و ۳۰۰ شغل و ۹ تعاونی از جمله این خدمات بوده است.

وی اظهار کرد: ۱۵ واحد مسکونی محرومین احداث شده و ۱۷ واحد نیز امسال در حال احداث است، ۸۰ پروژه خرد محرومیت‌زدایی توسط ۴۲ گروه جهادی، اهدا ۴۰ سری جهیزیه و ارائه خدمات بهداشتی درمانی با حضور ۲۵ گروه پزشکی انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، آبرسانی به ۴۶ روستای ذیل سد خرم‌رود به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) استان، احداث ۱۳ پایگاه مقاومت و ۲۲ پایگاه اوقات فراغت، راه اندازی مرکز رشد و فناوری بسیج، برگزاری کلاس‌های بصیرتی، اردوی راهیان پیشرفت و راهیان نور، برگزاری کنگره شهدا و ۹۲ یادواره شهدا، نذرواره امید و اهداء بسته‌های معیشتی را از جمله برنامه‌های شاخص اجرا شده در سال گذشته برشمرد.

وی در ادامه گفت: برنامه سال جاری با ۱۱۰ برنامه در قالب ۲۶ عنوان به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار می‌شود که غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده ۹۰ شهید بسیجی شهرستان، برگزاری نشست تبیینی مسائل روز در سطح ۱۳۷ پایگاه و ۲۰ اداره و سه حوزه مقاومت، اجتماع طلاب و دانشجویان، همایش تخصصی فلسطین به صورت کرسی تحقیقی اساتید، تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان و مجمع راویان دفاع مقدس بخشی از این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری میزخدمت، اختتامیه مسابقات قرآنی و تجلیل از نفرات برتر، تجلیل از مخترعان و مبتکران، محفل انس با قرآن، مجمع رزمندگان بسیجی، عصر شعر بسیج مقاومت، توزیع ۳۵ سری جهیزیه، بازارچه صنایع دستی و غذاهای سنتی توسط بسیج خواهران، کارگاه آموزش خانواده و تجلیل از بانوان بسیجی نمونه دارای چند فرزند را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

وی تصریح کرد: مهمترین برنامه هفته بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان تویسرکان ۳ آذر ماه ساعت ۹ در سالن الغدیر با حضور سردار حسین دقیقی مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و برنامه مهم دیگر که در سطح ملی برگزار خواهد شد دیدار با رهبر انقلاب در ۵ آذر است که تعداد محدودی از شهرستان اعزام خواهند شد و تعداد زیادی از بسیجیان در دفتر امام جمعه شهرستان این دیدار را به صورت ویدئو کنفرانس همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha