اختتامیه رویداد بین‌المللی «مظلوم مقتدر» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4183650
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

اختتامیه رویداد بین‌المللی «مظلوم مقتدر» در کرمان برگزار شد

آیین اختتامیه رویداد بین‌المللی تولید محتوای دیجیتال «مظلوم مقتدر» در کرمان برگزار شد و ۷۰ نفر از برگزیدگان این رویداد در دو بخش مردمی و حرفه‌ای تقدیر شدند.

اختتامیه رویداد بین‌المللی مظلوم مقتدر در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، به‌مناسبت هفته بسیج، اختتامیه رویداد بین‌المللی تولید محتوای دیجیتال «مظلوم مقتدر» با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان و فعالان فضای مجازی صبح امروز، دوم آذرماه در سالن همایش استانداری کرمان برگزار شد و برگزیدگان در دو بخش مردمی و حرفه‌ای تقدیر شدند.

سرهنگ حسین باقری، مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان در این رویداد با گرامیداشت یاد شهدای غزه، گفت: این رویداد با همکاری مجتمع مس سرچشمه و پس از عملیات پرافتخار طوفان‌ الاقصی، به‌منظور به تصویر کشیدن مظلومیت مردم غزه و نمایش اقتدار ملت فلسطین در طوفان‌الاقصی در قالب هنر برگزار شد.

دبیر پویش ملی «مظلوم مقتدر» با بیان اینکه این رویداد بی‌نظیر بود، تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار اثر مردمی، دانش‌آموزی و دانشجویی به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۳۰۰ اثر حرفه‌ای در قالب کمیک‌موشن، موشن‌گرافیک و پوستر بودند که ۷۰ نفر در بخش‌های مختلف برگزیده شدند.

باقری شناخت استعدادهای تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و هنرمندان را حُسن برگزاری این رویداد را دانست و اظهار کرد: در این رویداد از هر سلیقه‌ و قشری شرکت کردند که موجب حفظ وحدت و انسجام تیم‌های تولید محتوا می‌شود.

رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این مراسم ضمن تحلیل اوضاع غزه و با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توجه به جنگ ترکیبی دشمن و کار تمیز فرهنگی، گفت: اسرائیلی‌ها نه تنها در جنگ اطلاعاتی و نظامی بلکه در جنگ روانی نیز شکست خوردند. فعالان رسانه افسران میدان عملیاتی جنگ غزه هستند زیرا یکی از محورهای جنگ اسرائیل جنگ رسانه‌ای و روانی بود و تمامی کسانی که در رسانه و فضای مجازی فعالیت داشتند در جنگ رسانه‌ای خوش درخشیدند.

انتهای پیام
captcha