آغاز ثبت‌نام اولین دوره تخصصی تربیت مدرس روخوانی و روانخوانی قرآن
کد خبر: 4183560
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

آغاز ثبت‌نام اولین دوره تخصصی تربیت مدرس روخوانی و روانخوانی قرآن

ثبت‌نام اولین دوره تخصصی تربیت مدرس روخوانی و روانخوانی قرآن، ویژه آقایان از ۱۰ آذرماه آغاز می‌شود.

آموزش و روانخوانی قرآن کریمبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، نخستین دوره تخصصی تربیت مدرس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، ویژه اساتید، مدیران و فعالان قرآنی استان در بخش آقایان از سوی مؤسسه قرآن و عترت نوید رضوان نور برگزار می‌شود.

شرایط حضور در این دوره دارا بودن مدرک تربیت معلم روخوانی و روانخوانی، داشتن گواهینامه قرائت سطح 5، حداقل سن بین 30 تا 60 و دارا بودن مدرک تحصیلی دوره کارشناسی است و افراد دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم با سابقه سه سال تدریس نیز می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند تا 10 آذرماه مدارک خود را به پیام‌رسان ایتا به شماره 9153244892  ارسال و در این دوره ثبت‌نام کند. این دوره به مدت 120 ساعت برگزار و به افراد شرکت‌کننده مدرک از سازمان دارالقرآن اعطا خواهد شد و زمان برگزاری دوره پس از برگزاری آزمون ورودی مشخص خواهد شد.

براساس این گزارش، کسانی که مدرک معتبر این دوره را دریافت کنند طبق روال قوانین موجود می‌توانند دوره‌های روخوانی و روانخوانی ضمن خدمت را برای معلمین آموزش و پرورش برگزار و تدریس کنند. این دوره برای اولین مرحله در استان بعد از ۱۰ سال از سوی موسسه قرآن و عترت نوید رضوان نور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha