شاخص‌های امنیتی استان کرمان رو به بهبود است
کد خبر: 4183381
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

شاخص‌های امنیتی استان کرمان رو به بهبود است

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه شاخص‌های امنیتی کرمان رو به بهبود است، گفت: انتظامی در جنوب استان کرمان تقویت می‌شود و همچنین اقداماتی در مورد کویر و امنیت جامع‌تر در کویر در دستور کار قرار می‌گیرد.

نشست رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با فرماندهان ارشد انتظامی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر محمد باقری رئیس کل ستاد نیروهای مسلح امروز، ۳۰ آبان‌ماه در نشست با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان با حضور فرمانده انتظامی کشور، گفت: ارزیابی میدانی ستاد کل نیروهای مسلح از بخش‌های نظامی و انتظامی سراسر استان کرمان انجام شده و مجموع گزارش‌ها بر این مبناست که امنیت در مسیر رشد و پپشرفت قرار دارد و نقاط قوت توسعه یافته و کاستی‌ها کاهش داشته است‌.

وی افزود: کرمان استانی پهناور و دارای مسائل و مشکلات متعددی است که وظیفه بسیاری بر دوش فرمانده انتظامی و استان قرار دارد و با حداقل امکانات و اقدامات شبانه‌روزی در حال کار هستند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه امیدوارم با بسیج امکانات در نیروهای مسلح و کمک استاندار کرمان و مراجع استانی و ملی به انتظامی استان شاهد موفقیت‌های بیش از پیش باشیم، اظهار کرد: همه شاخص‌های امنیتی استان کرمان رو به بهبود است و جرم و مشکلات کاهش یافته و کارهای بسیار سنگین‌تری بر عهده هم‌رزمان فرماندهی انتظامی گذاشته شده است. انتظامی در جنوب استان تقویت می‌شود و همچنین اقداماتی در مورد کویر و امنیت جامع‌تر در کویر در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha