نیروهای مسلح عامل بازدارندگی پایدار در کشور هستند
کد خبر: 4183280
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

نیروهای مسلح عامل بازدارندگی پایدار در کشور هستند

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه اگر ذره‌ای از سوی نیروهای مسلح غفلت شود قطعاً دشمنان برای چکاندن ماشه‌ها و فشار بر این ملت قهرمان کوتاهی نخواهند کرد، گفت: اگر بازدارندگی پایدار در کشور ما وجود دارد به برکت حضور، پایمردی و ایستادگی نیروهای مسلح است.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سرلشکر محمد باقری، رئیس کل ستاد نیروهای مسلح امروز، ۳۰ آبان‌ماه در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه در کرمان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه، گفت: کشتن مردم بی‌گناه نشانه پیروزی صهیونیست‌های شکست خورده در عملیات بی‌نظیر و غافلگیرانه ۱۵ مهرماه نیست و هر چه این جنایات توسعه پیدا کند موجب آشکارشدن واقعیت صهیونیست‌ها، آمریکای جنایتکار و حامیان آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است و از خداوند می‌خواهیم نصرت خود را بر جنود جبهه حق نازل کند، افزود: آنچه امروز در میدان نیروی زمینی در تیپ ۳۸ ذوالفقار دیدیم حضور ارزشمند و آمادگی بی‌نظیر یگان‌های نیروی زمینی اعم از زرهی، مکانیزه، پیاده و بیمارستان صحرایی، توپخانه، موشک‌ها، تکاوران و سایر ابعاد توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه در استان کرمان بود که بخش کوچکی از توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران و نیروهای مسلح قهرمان ملت ایران است.

سرلشکر باقری حرکت، پیشرفت و کار در کشور را به برکت وجود امنیت پایدار دانست و اظهار کرد: این امنیت در سایه استقرار و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح امکان‌پذیر شده است. اگر ذره‌ای از سوی نیروهای مسلح ما غفلت شود و ذره‌ای کوتاهی در اجرای مأموریت‌ها باشد قطعاً دشمنان برای چکاندن ماشه‌ها و فشار بر این ملت قهرمان، هیچ کوتاهی نخواهند کرد و اگر بازدارندگی پایدار در کشور ما وجود دارد به برکت حضور، پایمردی و ایستادگی نیروهای مسلح است و باید مداومت پیدا کند.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی و آموزشی و توانمندی‌های تاکتیکی و عملیاتی نیروهای مسلح کشور، تصریح کرد: اهمیت نیروهای مسلح در حوادث جهان و منطقه بیش از گذشته آشکار می‌شود و نشان می‌دهد مسئولیت نیروهای مسلح که از جانب ملت ایران، مسئولیت دفاع و امنیت کشور را بر عهده دارند، فوق‌العاده سنگین و حیاتی است لذا لحظه و ثانیه‌ای را نباید غفلت کنیم و از دست بدهیم.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح تدبیر، هوشیاری، اشراف اطلاعاتی، آموزش، تمرین، رزمایش و میدان‌داری دائمی از سوی نیروهای مسلح برای حفظ امنیت و آرامش کشور را ضروری دانست و افزود: به برکت خون شهدا و وجود جانبازان و ایثارگرای همه ایثارگران از گذشته تاکنون و به برکت پایمردی شما رزمندگان حتماً چنین روندی توسعه و پیشرفت خواهد داشت.

سرلشکر باقری در پایان با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها و همه مسئولیت‌های وابسته به امنیت و دفاع پایدار کارآمد است، خطاب یه نیروهای مسلح، گفت: امیدواریم روز‌به‌روز موفق‌تر، آماده‌تر، پای کارتر و در رکاب فرمانده معظم کل قوا به‌عنوان جنود حضرت ولیعصر(عج) پای کار و در میدان باشید.

انتهای پیام
captcha