فراخوان قاریان چهارمحال‌وبختیاری برای طرح «مسجد، پایگاه قرآن»
کد خبر: 4183239
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

فراخوان قاریان چهارمحال‌وبختیاری برای طرح «مسجد، پایگاه قرآن»

قاریان چهارمحال و بختیاری به منظور تقویت اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» فراخوان شدند.

مسجد پایگاه قرآنی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، این ستاد در اطلاعیه‌ای از قاریان چهارمحال و بختیاری به منظور تقویت اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» دعوت به عمل آورد.

در این اطلاعیه تأکید شده است: در لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی در قالب طرح «مسجد، پایگاه قرآن»، مردمی‌سازی اجرای این طرح مورد تأکید و توجه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است که برای تقویت اجرای این طرح فراخوان قاریان انجام می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه یکی از راه‌حل‌های مؤثر برای انسجام‌بخشی به برنامه‌های قرآنی در مساجد اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» است، در این فراخوان از قاریان استان درخواست شده تا با ثبت‌نام خود برای تقویت و ساماندهی اجرای این طرح در برپایی کرسی‌های تلاوت مجلسی مستمر، ایجاد گعده‌های قرآنی، جلسات سنتی قرآن، جلسات آموزشی روخوانی، روانخوانی، حفظ و... در مساجد، این ستاد را یاری کنند.

لذا قاریان استان می‌توانند با ثبت‌نام در نشانی https://survey.porsline.ir/s/do۱w۱Pb  تداوم و نظم و انسجام در اجرای برنامه‌های قرآنی را به مساجد استان هدیه کنند.

انتهای پیام
captcha