ثمره درختی که شهید سلیمانی غرس کرد را به‌خوبی می‌بینیم
کد خبر: 4183193
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
سرلشکر باقری:

ثمره درختی که شهید سلیمانی غرس کرد را به‌خوبی می‌بینیم

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه گزارشات بیانگر پیشرفت در سپاه ثارالله استان کرمان است، گفت: درختی که شهید سلیمانی غرس کرد، امروز ثمره آن را به‌خوبی می‌بینیم.

سرلشکر باقریبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر محمد باقری، رئیس کل ستاد نیروهای مسلح شامگاه، ۲۹ آبان‌ماه همزمان با نخستین روز هفته بسیج با فرماندهان ارشد سپاه ثارالله استان کرمان با هدف ارزیابی و نظارت مستقیم و بررسی روند گزارش‌های واصله، دیدار کرد.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: درختی که شهید سلیمانی غرس کرد، امروز ثمره آن را به‌خوبی می‌بینیم.

سرلشکر باقری با اشاره به مجموعه گزارشات احصا شده، بیان کرد: این گزارشات بیانگر پیشرفت در سپاه ثارالله استان کرمان است که جای تشکر دارد و از همه زحمات و تلاش‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر می‌کنم.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: جمع‌بندی نظارات میدانی نیروهای مسلح شامل سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان کرمان با حضور رئیس کل ستاد نیروهای مسلح و هیئت‌رئیسه سپاه و سازمان بسیج انجام می‌شود.

سردار نظری اظهار کرد: نظارت‌ها طی سه هفته با حضور معاونین و حوزه‌های تخصصی از رزم و اقدامات فرهنگی و تبیینی صورت گرفته توسط سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در طول سال انجام می‌گیرد و به‌عنوان یک تحلیل ارائه می‌شود تا رفع معایب و نواقص در راستای خدمت بیشتر برای مردم‌یاری و امنیت پایدار صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha