بسیج تبلور عینی ولایت‌پذیری است
کد خبر: 4183135
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی لرستان:

بسیج تبلور عینی ولایت‌پذیری است

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی با بیان اینکه بسیج تبلور عینی ولایت‌پذیری، ایمان و نقش‌آفرینی فداکارانه است، گفت: فرهنگ بسیج یکی از ارکان اصلی تثبیت نظام جمهوری اسلامی و حرکت آن به سوی تشکیل تمدن نوین اسلامی است و به نوعی می‌توان آن را برگ برنده انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان دانست.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در سخنانی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که با نگاه حکیمانه و آینده‌نگری حضرت امام راحل(ره) تشکیل شد و با حضور مؤثر در عرصه‌های مختلف در دهه‌های گذشته ضرورت وجودی خود را برای همگان نمایان کرده است.

وی با اشاره به خدمات متعدد بسیجیان به مردم و کشور به‌ویژه محرومان جامعه اظهار کرد: فرهنگ بسیج یکی از ارکان اصلی تثبیت نظام جمهوری اسلامی و حرکت آن به‌سوی تشکیل تمدن نوین اسلامی است و به‌نوعی می‌توان آن را برگ برنده انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان دانست.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی لرستان با بیان اینکه بسیج تبلور عینی ولایت‌پذیری، ایمان و نقش‌آفرینی فداکارانه است، اضافه کرد: بسیج متعلق به توده‌های مردم است و به نوعی می‌توان آن را چشم بینای جامعه دانست که از یک‌سو در بزنگاه‌های مختلف حافظ و پشتیبان نظام است و از سوی دیگر در جایگاه وصول مطالبات به حق مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنان عمل می‌کند.

غلامی گفت: تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری از مهمترین وجوه اثباتی بسیج است که حتی در فراز و نشیب‌های مختلف نیز آن را در خط مستقیم انقلاب نگه داشته است.

انتهای پیام
captcha