اجرای 337 پروژه عمرانی در البرز
کد خبر: 4183057
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

اجرای 337 پروژه عمرانی در البرز

رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: جهادگران بسیجی این استان طی یک سال گذشته ۳۳۷ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در استان اجرا کرده‌اند.

بسیج سازندگی

به گزارش ایکنا از البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار، رئیس بسیج سازندگی استان البرز، 29 آبان‌ماه در سومین رزمایش جهادگران فاطمی استان البرز که در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با بیان اینکه فرهنگ، خوداتکایی، توانستن و مدیریت در کار جهادی ضرورت دارد، اظهار کرد: تنها راه برای عبور از تنگناها و مشکلات کشور برگشت به کار جهادی است.

وی با اشاره به اینکه جهادگران با تلاش بی‌وقفه خود در چند دهه قبل مؤثر عمل کرده و در شناخت آسیب‌ها در زمینه سازندگی به رفع محرومیت پرداخته است، افزود: جهادگران استان البرز با تلاش‌های شبانه‌روزی خود در یک سال اخیر صحنه‌های بزرگی آفریدند که یکی از پررنگ‌ترین خدمات آن‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه در یک سال گذشته ۲۸۰ هزار مترمربع از معابر روستایی و حاشیه شهرهای استان با قیر رایگان توسط جهادگران بهسازی و مرمت شده است، اظهار کرد: همچنین در این بازه زمانی دو هزار و ۹۶ فقره تسهیلات کم‌بهره به میزان یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده که شرایط اشتغال برای دو هزار و ۳۰۰ نفر را فراهم کرده است.

فلاحتکار در ادامه به اجرای طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد و گفت: البرز در اجرای این طرح رتبه برتر کشوری را به‌دلیل اجرای زودتر از موعد این طرح کسب کرد. با اجرای طرح در شش روستای استان ساخت سه مخزن با حجم ذخیره‌سازی یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر، اجرای خط انتقال آب شرب در مناطق صعب‌العبور با طول ۱۱ کیلومتر، پیشگیری از هدررفت شبکه آب شرب به میزان ۴۱ درصد و تعویض کامل کیت انشعابات به تعداد چهار هزار و ۵۰۰ عدد انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه طرح‌های جهادی البرز امسال با حضور یک هزار نفر از جهادگران در قالب ۴۴۰ گروه جهادی برگزار شد، گفت: جهادگران بسیجی این استان طی یک سال گذشته ۳۳۷ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در استان اجرا کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha