برگزاری نمایشگاه کار استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 4183036
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

برگزاری نمایشگاه کار استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی

دومین نمایشگاه کار استان اردبیل با محوریت ارتباط چهره به چهره کارفرما و کارجو با حضور صاحبان مشاغل صنعتی و تولیدی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه کار استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، جبرائیل رزمجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، روز گذشته، ۲۸ آبان در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه کار استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: حضور پرشور و همکاری سازمان‌ها، واحدهای تولیدی، کارفرمایان و کارجویان در این نمایشگاه نشانگر درک صحیح از برگزاری نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت کارفرمایان، کارآفرینان و واحدهای تولیدی، جذب نیروی کار مستعد و کارآمد است، افزود: در سایه این نیروها است که سازمان‌ها موفق‌تر از پیش خواهند بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نمایشگاه کار را رویدادی دو طرفه دانست و افزود: در این نمایشگاه از طرفی با توجه به دسترسی کارفرمایان به جمع وسیعی از کارجویان فرایند شناسایی، جذب و استخدام تسهیل و بهبود می‌یابد و از طرف دیگر کارجویان در مسیر شغلی مناسب و صحیح قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: ماحصل نمایشگاه کار، ارتقای برند کارآفرینان و زبانزد شدن نام و نشان شرکت ها بوده و در نتیجه تاثیر مثبت بر اقتصاد استان و کشور خواهد داشت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی رویارویی صنعت و دانشگاه را مهم‌ترین دستاورد این نمایشگاه دانست و با اشاره به حضور بیش از ۱۳ هزار دانشجو، بیش از ۴۰۰ عضو هیئت علمی و بیش از یک هزار و ۳۰۰  دانشجوی خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی، کشف استعداد از میان این جمع را برای واحدهای تولیدی استان بسیار مفید و کارآمد دانست و افزود: با توجه به ورود دانشگاه محقق اردبیلی در سه حوزه مهندسی انرژی، مهندسی مواد و  علوم کشاورزی در نظام رتبه‌بندی شانگهای در سالجاری و همچنین درخشش ۵ پژوهشگر دانشگاه در جمع دانشمندان یک درصد برتر جهان، امید می رود صنایع، شرکت‌های تولیدی و کارآفرینان از میان جمع دانشگاهیان، نیروهای برتر را با توجه به نیازهای خود شناسایی کرده و به کار گیرند.

کارآفرینان دستان بندگان خدا را می‌گیرند

حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کارآفرینان دستان بندگان خدا را می‌گیرند، گفت: کارآفرینان با اختصاص سرمایه و زمان خود زندگی‌ها را بارور می‌کنند.

وی از کارآفرینان خواست تا نگاه زیبا و زندگی بخش خود را همواره ادامه دهند و بیش از پیش به تلاش‌های خود ادامه دهند تا دست یاری برای دست‌هایی که بی‌یاورند باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جامعه‌ای که قدردان تلاش‌ها و زحمات کارآفرینان نباشد، جامعه‌ای بدون رشد تمدنی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha