اجرای بیش از ۲۳۰ برنامه در شهرستان نایین به‌مناسبت هفته بسیج
کد خبر: 4182947
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

اجرای بیش از ۲۳۰ برنامه در شهرستان نایین به‌مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین از اجرای بیش از ۲۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج سال جاری با همکاری دستگاه‌های اداری و سازمان‌های مردم‌نهاد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسعود اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایینبه گزارش ایکنا از اصفهان، سرهنگ مسعود اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین امروز، ۲۸ آبان‌ماه در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: شعار این هفته، «بسیج؛ امید ملت ایران» است و بیش از ۲۳۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان نایین با همکاری رده‌های بسیج، دستگاه‌های اداری، سازمان‌های مردم‌نهاد و دیگر نهادها برگزار خواهد شد.

وی به بیان برنامه‌های شاخص در هفته بسیج امسال پرداخت و گفت: فعالیت گروه‌های جهادی، تشکیل میز خدمت، برگزاری همایش اقتدار بسیج‌، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله این برنامه‌هاست که از فردا، ۲۹ آبان‌ماه شروع می‌شود و تا ۱۰ آذرماه ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین ادامه داد: تقدیر از بسیجیان فعال و مؤثر با حضور ارکان محله، مسابقه علمی هوش برتر، همایش دوچرخه‌سواری تولد ستاره‌ها، مسابقه فوتبال جام شهدای بسیج، کوه‌گشت خانوادگی، ویژه‌برنامه مسجدگردی، دختران حاج قاسم، همایش گشت رضویون، مسابقه علمی ابرحباب و اردوی زیارتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان نایین است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه تصریح کرد: اگر رسانه‌ها عملکرد ضعیفی داشته باشند، هر رویدادی که در سطح شهرستان اتفاق می‌افتد، بازتاب گسترده‌ای ندارد و ماندگار نمی‌شود.

سرهنگ اکبری در پایان با اشاره به موضوع غزه و فلسطین و ابراز همدردی با مردمان مظلوم این منطقه گفت: حتی در موضوع غزه همین کار رسانه‌ای توانست خشم آزادی‌خواهان را برانگیزاند و ان‌شاءالله پیروز نهایی مسلمانان خواهند بود.

فاطمه نصیری نایینی

انتهای پیام
captcha