اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی
کد خبر: 4182850
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی

110 سری جهیزیه به همت بسیج سازندگی سپاه استان البرز به زوج‌های کم‌برخوردار منطقه محمدشهر کرج اهدا شد.

اهدای جهیزیه

به گزارش ایکنا از البرز، محمد فلاحتکار، رئیس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، امروز، 28 آبان‌ماه در جریان برگزاری مراسم اهدای 110 سری جهیزیه که در تالار مشکات سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز انجام شده است.

وی افزود: اقلام جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز طرح فر، تلویزیون و جاروبرقی است که در اختیار زوج‌های جوان نیازمند در منطقه محمدشهر کرج قرار می‌گیرد.

وی دستگیری از نیازمندان، تشویق جوانان به امر ازدواج و همچنین حمایت از تولید کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی را از اهداف این اقدام دانست و گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی با روحیه بسیجی وایثارگری برای خدمت به مردم و نیازمندان در صحنه حضور دارند و تلاش‌های گسترده‌ای را در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار مختلف جامعه انجام می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه تأکید مقام معظم رهبری این است که جوانان ازدواج کنند و شرایط ازدواج برای آنان باید فراهم شوند، گفت: بسیج سازندگی البرز با همکاری خیرین و سایر نهادهای دولتی در نظر دارد تا شرایط را برای تحقق این مهم فراهم کنند که یکی از این شرایط آن است که ما در حوزه بحث جهیزیه و مسکن بتوانیم به جوانان کمک کنیم.

فلاحتکار توضیح داد: بسیج سازندگی پای کار ازدواج جوانان آمده تا علاوه بر ترویج ازدواج آسان بتواند مشکلات زوجین نیازمند را در حد توان مرتفع کند.

انتهای پیام
captcha