بانوان انقلابی و رسانه‌ای نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند
کد خبر: 4182633
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

بانوان انقلابی و رسانه‌ای نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عرصه رسانه با تولید محتوا یکی از عرصه‌های پاسداری از آرمان‌های نظام است و بانوان انقلابی و رسانه‌ای نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند، گفت: امروز ابزار «رسانه» به‌صورت گسترده توسط بانوان انقلابی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شاهد جهاد تبیین گسترده‌ای در دفاع از مظلومان هستیم که اتفاق بزرگی است.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز، 27 آبان‌ماه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» که در مجتمع فرهنگی زیباکنار برگزار شد، با بیان اینکه غزه امروز صحنه تقابل جدی بین حق و باطل، بین کفر و اسلام است، اظهار کرد: قدرت‌های غربی در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های فناورانه نظامی و رسانه‌ای خود را در اختیار رژیم کودک‌کش قرار داده‌اند تا صدای حق‌طلبی، آزادی‌خواهی و دفاع از سرزمین مظلوم فلسطین را خاموش کنند.

وی با اشاره به شهادت بیش از 12 هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین، افزود: مقاومت و تقابل غزه سرآغاز تحول و دوره جدیدی برای تاریخ بشریت است، مدت زمانی لازم است تا آثار تحولی پیروزی بزرگ رزمندگان فلسطینی در طوفان‌الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم رژیم غاصب صهیونیستی آشکار شود؛ در شرایطی که امپراطوری رسانه‌ای غرب با حمایت از متجاوزان، ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را در اختیار قاتلان صهیونیستی قرار می‌دهند تا علیه فلسطین به‌کار گرفته شود، اما در سمت دیگر وجدان‌های بیداری نیز در غرب به میدان آمدند و راهپیمایی‌های بزرگی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل دادند تا جایی که بزرگترین راهپیمایی تاریخ آمریکا علیه این دولت در دفاع از مردم فلسطین نزدیک کاخ سفید برگزار شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه قدرت‌های استکباری با تکیه بر رسانه و فضای مجازی به‌دنبال ورود به ذهن مردم برای بقای قدرت‌طلبی و امپراطوری خود بودند، گفت: غرب تصور می‌کرد که با توسل به ابزار رسانه و فضای مجازی می‌تواند تداوم امپراطوری خود را تضمین کند اما مکاتب فکری برآمده از تمدن غرب و رنسانس به بن‌بست رسید و تاریخ مصرف‌شان تمام شد.

رئیس سازمان بسیج ‌مستضعفین با بیان اینکه امروز ابزار «رسانه» به‌صورت گسترده و مردم‌پایه در دنیا و توسط بانوان انقلابی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شاهد جهاد تبیین گسترده‌ای در دفاع از مظلومان هستیم که اتفاق بزرگی است، تصریح کرد: رسانه‌های مردم‌پایه و انقلابی برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی می‌کنند.

وی بر نقش‌آفرینی بانوان انقلابی در تبعیت از تدابیر مقام معظم رهبری در میادین مختلف و در جهت پاسداری از آرمان‌های بلند نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: عرصه رسانه با تولید محتوا یکی از عرصه‌های پاسداری از آرمان‌های نظام است و بانوان انقلابی و رسانه‌ای نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند که پیامدها و آثار سازنده دیگری نیز در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و ایران قوی رقم زدند.

سردار سلیمانی جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت را سرآغاز نقش‌آفرینی بانوان انقلابی در جهت تحقق ایران قوی در همه ابعاد دانست و افزود: رسانه‌ها از قدمت دیرینه‌ای برخوردارند و باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم.

وی ‌با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز جدیدی در تاریخ بشر بوده است، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، تحولات بزرگی رقم خورد و یکی از این تحولات تغییر هندسه قدرت در دنیا بوده؛ انقلاب اسلامی دارای گفتمان رهایی‌بخش است، گفتمانی که امروز مورد استقبال جهانیان قرار گرفته و جلوه‌های این استقبال امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مشهود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه اگر پشتیبانی و حمایت‌های آمریکا از رژیم غاصب جعلی نبود قطعا این رژیم امروز دچار فروپاشی شده بود، بیان کرد: برخی کشورهای اروپایی از طریق ارتباطی که بین آنان برقرار شده، مهمات و ابزار نظامی را از دریا و هوا به قاتلان صهیونیستی می‌رسانند البته این حملات چیزی جز وحشی‌گری و ظلم نیست و متجاوزین به حقوق مردم مظلوم فلسطین امروز سرافکنده‌‌تر از هر دوره‌ای هستند.

‌ سردار سلیمانی تأکید کرد: قاتلان صهیونیستی و حامیانشان باید در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند و این مهم باید در رسانه‌ها مطالبه شود و همه ملت‌های آزاده اعم از مسلمان و غیرمسلمان باید این مطالبه را فریاد بزنند.

زینب اختری، مدیرکل بانوان و امور خانواده وزارت کشور هم در این مراسم با بیان اینکه نقش آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف افتخارآفرین و اثرگذار است، اظهار کرد: به علت برگزاری باشکوه جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت در بخش منطقه‌ای و ملی، این رویداد بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی رسانه‌ها باید نگاه مطالبه گرانه در عرصه جهانی داشته باشند، افزود: شکست مفتضحانه رژیم کودک کش اسرائیل تبعات خون شهدای بی‌گناه غزه و فلسطین است، با ظلم نابرابری رژیم صهیونیستی علیه بانوان، مادران و کودکان غزه، شکست اسرائیل و رژیم صهیونیستی توسط همین مادران و کودکان رقم می‌خورد.

اختری با بیان اینکه اسرائیل روز به روز ضعیف‌تر می‌شود، گفت: اسرائیل به زوال و نابودی رسیده که این سقوط زودهنگام را شهید حاج قاسم نوید داده بود، به‌زودی پیروزی بر این رژیم‌ جنایتکار را در کنار زنان فلسطین جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام
captcha