جهاد تبیین و روشنگری نیاز به تخصص دارد
کد خبر: 4182595
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

جهاد تبیین و روشنگری نیاز به تخصص دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جهاد تبیین و روشنگری نیاز به تخصص دارد، گفت: امیداوریم که در برنامه‌های آینده قرارگاه جهاد تبیین اولین مطلبی که گفته می‌شود اجرای مسائلی باشد که در خصوص آن تصمیم گرفتیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۷ آبان‌ماه در قرارگاه جهاد تبیین خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه اهم مسائل امروز مسئله رسوایی استعمارگران است، بیان کرد: در پرده‌برداری از حقیقت استعمارگر غربی، اروپا، آمریکا و صهیونیست امروز بسیار زمینه مساعدی است که اگر در این خصوص استفاده کافی نکنیم، ترک فعل شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه علاوه بر تصمیمات شهرستان و استانی باید ارتباطی در تصمیم‌گیری‌ها با مقامات کشور برقرار شود چون مشکلات کشوری است، افزود: اهم مسائل امروز، مسئله رسوایی استعمارگرهاست؛ در این پرده‌برداری از حقیقت استعمارگر غربی اروپا، آمریکا و صهیونیسم؛ بسیار زمینه مساعدی است، اگر ما در این زمینه استفاده کافی نکنیم خودمان احساس خواهیم کرد که ترک فعل کرده‌ایم.

امام جمعه بیرجند در ادامه مسئله عفاف و حجاب و انتخابات را از دیگر مسائل مهم دانست و گفت: جوهره مطلب مؤثری باید با تخصص انتخاب شود و پیام آن در قالب‌های مختلف هنری به مخاطبان به‌ویژه قشر جوان منتقل شود.

وی بیان کرد: اکنون بیداری در مردم جهان نسبت به استعمارگران و صهیونیست پیدا شده و حالت تجدیدنظر با حقانیت علنی که موضع اسلام و انسان دارد و باطل صد درصدی که بنای بر فریب، سرگرمی، فساد و اعتیاد و آدم‌کشی و کودک‌کشی است، وجود دارد.

عبادی با اشاره به اینکه ناآگاهی نوجوانان و جوانان ما باید برطرف شود، ادامه داد: با تخصص کافی و خلاصه‌نویسی باید در قالب واحدهای درسی به نوجوانان و جوانان آگاهی‌بخشی داده شود.

وی بر آگاهی‌بخشی به مردم در رسانه‌ها مکتوب و ملی تأکید کرد و افزود: امیداوریم که در برنامه‌های آینده قرارگاه جهاد تبیین اولین مطلبی که گفته می‌شود اجرای مسائلی باشد که در خصوص آن تصمیم گرفتیم.

امام جمعه بیرجند گفت: در پیچ تاریخی قرار داریم که جامعه بشری در حال بیداری است، اگر این فرصت را ضایع کنیم در پیش خدا و مردم مسئول هستیم، اما اگر از این فرصت بهره‌برداری شود به لحاظ ارزش مانند بعثت پیغمبران است.

انتهای پیام
captcha