لزوم بهره‌مندی کاربردی از موضوعات قرآنی در جامعه
کد خبر: 4182326
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان بیان کرد:

لزوم بهره‌مندی کاربردی از موضوعات قرآنی در جامعه

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان‌اینکه بهره‌مندی کاربردی از موضوعات قرآنی باید اولویت اولیه جامعه باشد، گفت: هم‌اندیشی متولیان قرآنی در اجرای برنامه‌ها باعث گستردگی، تأثیرگذاری، جریان‌سازی و رسیدن به اهداف عالیه در امور قرآنی است و باید در بین نسل جوان نیز با این رویه به اجرای برنامه‌ها پرداخت.

حجت الاسلام محمدزاده رئیس تبلیغات اسلامی گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سید جواد محمدزاده، رئیس تبلیغات اسلامی گرگان در اولین همایش قرآنی طوبی که امروز، ۲۵ آبان در تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت یکی از اهداف اولیه ما از برگزاری این جلسه حضور و اجتماع مربیان و فعالان قرآنی برای هم فکری و اثرگذاری بیشتر در جامعه بوده که الحمدالله این همفکری در جامعه قرآنی وجود دارد.

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان‌اینکه بیشتر فکر و تفکر جامعه قرآنی ما اثرگذاری بیشتر در جامعه بوده است، افزود: همیشه وقتی از مربیان قرآنی از انگیزه فعالیت‌ها پرسیده می‌شود همه آنها دغدغه اثرگذاری و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی دارند، لذا دغدغه اثرگذاری بیشتر از مسائل مادی بوده و این در جامعه قرآنی و مربیان ما موج می‌دهند و نشان دهنده اهمیت این موضوع در این قشر را دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با بیان‌اینکه در این همایش توانمندسازی و تعالی مربیان خانه‌ها و مؤسسات قرآنی مدنظر قرار داشته است، گفت: این همایش با هدف تقویت درک موضوعی قرآن ویژه مربیان، اساتید و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی برگزار شده است.

وی بر ضرورت همفکری و بهره‌مندی از خرد جمعی در تدوین برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: هم‌اندیشی متولیان قرآنی در اجرای برنامه‌ها باعث گستردگی، تأثیرگذاری، جریان‌سازی و رسیدن به اهداف عالیه در امور قرآنی است و باید در بین نسل جوان نیز با این رویه به اجرای برنامه‌ها پرداخت.

انتهای پیام
captcha