نمایشگاه کتاب در بجنورد گشایش یافت
کد خبر: 4182177
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

نمایشگاه کتاب در بجنورد گشایش یافت

نمایشگاه کتاب بجنوردهمزمان با هفته کتاب و کتابخوانی صبح امروز با هشت هزار جلد کتاب در محل مجتمع طلای سفید بجنورد با حضور مسوولان استانی گشایش یافت.

نمایشگاه کتاب  در بجنورد گشایش یافتبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌شمالی در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب در بجنورد اظهار کرد: سی‌ و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود، بر این اساس این نمایشگاه در ۲۵ غرفه با موضوعات کودک و نوجوان، آموزشی، روان شناسی، تاریخ، دینی، فرهنگی، رمان، تاریخ سبک زندگی و جامعه شناسی در بجنورد گشایش یافته است.

وی با بیان اینکه انتشارات بیژن یورد جهانی، معبر، بوستان کاغذی، عضدی و کتابفروشی حاتمی در این نمایشگاه مشارکت دارند، تصریح کرد: این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل مجتمع طلای سفید بجنورد برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی عنوان کرد: در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله شب شعر غزه، مشاعره، تجلیل از پیشکسوتان، تجلیل از کتابخوانان برتر، شاهنامه خوانی، نقالی، موسیقی و قصه گویی برگزار می‌شود.

وی گفت: با وجود اینکه امسال در کشور نمایشگاه‌های سراسری کتاب در استان‌ها برگزار نمی‌شود اما تلاش می‌کنیم تا نمایشگاه کتاب سراسری نیز در خراسان‌شمالی دایر شود.

انتهای پیام
captcha