اعلام ویژه‌برنامه‌های کانون‌های مساجد مازندران در هفته کتاب
کد خبر: 4182086
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

اعلام ویژه‌برنامه‌های کانون‌های مساجد مازندران در هفته کتاب

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران از اجرای برنامه‌های هفته کتاب با محوریت کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان از ۲۳ آبان ماه با شعار «آینده خواندنی است» خبر داد.

حجت الاسلام محمد ترابیان، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران،به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد مازندران، حجت‌الاسلام محمد ترابیان، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران، گفت: برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی با محوریت کتابخانه‌های کانون کانون‌های مساجد مازندران از روز گذشته، ۲۳ آبان با شعار «آینده خواندنی است» آغاز شده است و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: کتابخانه‌های مساجد این خطه از شمال کشور شامل ۳۳۰ کتابخانه مخزن‌دار و ۱۰۹ کتابخانه باز در شهرها و روستاها به ویژه مناطق محروم فعالیت‌های کتابخانه‌ای به اقشار مختلف ارائه می‌کنند که عمده این کتابخانه‌ها در دو شیفت کاری فعالیت دارند.

ترابیان از اجرای گروه‌های سرود کانون‌های مساجد به مناسبت هفته کتاب خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، تقدیر از فعالان حوزه کتاب، اجرای طرح شنبه های کتاب،  بازدید از کتابخانه‌ها، اجرای طرح پالایش کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی در کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران با بیان اینکه مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان از کتاب «صعود چهل ساله» مروری بردستاوردهای انقلاب اسلامی به قلم حجت‌الاسلام سیدمحمد حسین راجی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه و دریافت سؤالات و فایل pdf کتاب صعود چهل ساله به کانال کانون‌های مساجد مازندران به آدرس https://eitaa.com/smmazand در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

وی آخرین مهلت ارسال پاسخ‍‌‌نامه را هفتم آذر ماه اعلام کرد و افزود: شرکت‌کنندگان پاسخ سؤالات را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به همراه مشخصات فردی و نام شهرستان و نام کانون و نام مسجد به سامانه ۱۰۰۰۸۹۴۰۱۵۱ پیامک کنند.

وی یادآورشد: اعضای کانون‌های مساجد استان می‌توانند کلیپ و اینفوگرافی تولیدی با محور کتاب را به آدرس https://eitaa.com/smmazand در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha