شناسایی ۳۰ مسجد شاخص و جامعه‌پرداز در استان اردبیل
کد خبر: 4181950
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

شناسایی ۳۰ مسجد شاخص و جامعه‌پرداز در استان اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۳۰ مسجد شاخص با حضور تیم راهیاری منطقه‌ای و امامان و هیأت امناء و فعالین فرهنگی و اجتماعی این مساجد در استان اردبیل شناسایی شده‌اند.

قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 24 آبان ماه در جلسه مشترک با حجت‌الاسلام یاسین حسن‌زاده راهیار منطقه‌ای شمالغرب کشور و نیز حجت‌الاسلام محمدصادق قاسمی، راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل، ضمن بررسی و ارزیابی برنامه شش ماهه اول و عملیات مسجد به مسجد در استان اردبیل گفت: در گام اول ۳۰ مسجد شاخص با حضور تیم راهیاری منطقه‌ای و امامان و هیأت امناء و فعالین فرهنگی و اجتماعی این مساجد در استان اردبیل شناسایی شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به اقدامات انجام گرفته در تقویت مساجد شاخص اشاره کرده و تصریح کرد: برگزاری نشست‌هایی با موضوع نقش مساجد در جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی اسلامی از جمله برنامه‌های ویژه مساجد شاخص در استان اردبیل است.

در این جلسه برنامه شش ماهه دوم بررسی و تصمیمات لازم برای توانمندسازی شبکه امامت با اعزام امامان مساجد شاخص به نمایشگاه مساجد جامعه‌پرداز و تشکیل مجامع تخصصی استانی اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha