مراسم تکریم اساتید پیشکسوت قرآنی در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 4181781
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

مراسم تکریم اساتید پیشکسوت قرآنی در مشهد برگزار می‌شود

دبیر ستاد مردمی تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآن و عترت خراسان رضوی گفت: نکوداشت 4 نفر از اساتید پیشکسوت قرآن همزمان با شب میلاد حضرت زینب کبری(س) برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآنحجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی سلطانی، دبیر ستاد مردمی تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآن و عترت خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: برنامه نکوداشت 4 نفر از اساتید پیشکسوت قرآنی «حاج محمود مرتضی‌زاده»، «حاج محمد دریادل»، «حاج ناصر قمصریان»، و «حاج اسماعیل عابدیان»، همچنین یادبود «فخرالذاکرین مرحوم حاج سیدجعفر ماهرخسار» همزمان با شب میلاد حضرت زینب کبری(س) در روز شنبه ۲۷ آبان ماه، ساعت ۱۸ در مشهد، خیابان آبکوه، بين آبکوه ۲ و ۴، تالار نور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این برنامه از سوی ستاد مردمی تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآن و عترت خراسان رضوی تدارک دیده شده و از علاقه‌مندان، قرآن‌دوستان و مؤسسات قرآنی دعوت می‌شود به صورت خانوادگی در این مراسم حضور به هم رسانند.

سلطانی افزود: در این مراسم از مداحی محمدعلی خوش‌چهره، از مداحان پیشکسوت حرم مطهر رضوی بهره‌ خواهیم برد، همچنین حاج مهدی قره‌شیخلو، قاری و داور بین‌المللی قرآن از تهران مهمان ویژه این مراسم هستند.

انتهای پیام
captcha