اهدای کتاب از سوی جهاددانشگاهی لرستان به دانش‌آموزان + عکس
کد خبر: 4181733
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

اهدای کتاب از سوی جهاددانشگاهی لرستان به دانش‌آموزان + عکس

سازمان انتشارات جهاددانشگاهی واحد لرستان به‌مناسبت هفته کتاب و در قالب طرح «یارِ مهربان» اقدام به توزیع و اهدای کتاب بین دانش‌آموزان دبستان غیرانتفاعی سماء خرم‎آباد کرد.

اهدای کتاب به دانش‌آموزانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» سازمان انتشارات جهاددانشگاهی لرستان، امروز، 23 آبان‌ماه به اهدای کتاب با موضوعات علمی و داستان‌های قرآنی بین دانش‌آموزان دبستان غیرانتفاعی سماء وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد اقدام کرد.

این برنامه اهدای کتاب در قالب طرح «یارِ مهربان» همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی جهت آشنایی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با فرهنگ مطالعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور انجام شد و در کنار آن نیز نشست صمیمانه با موضوع کتاب و فواید کتابخوانی با کودکان، قصه‌گویی و توزیع کتاب در بین دانش‌آموزان انجام شد.

سازمان انتشارات جهاددانشگاهی لرستان به‌مناسبت هفته کتاب برنامه‌های دیگری از جمله مسابقه نقاشی «دوست من کتاب»، برنامه «یار مهربان»، توزیع کتاب در سطح مدارس ابتدایی شهر خرم‌آباد، مسابقه کتابخوانی «من یار مهربانم» و همچنین رونمایی کتاب را در برنامه دارد.

انتهای پیام
captcha