برگزاری جشنواره عفاف و حجاب نشان از انقلابی بودن ارتش است
کد خبر: 4181379
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

برگزاری جشنواره عفاف و حجاب نشان از انقلابی بودن ارتش است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از مباحثی که ارتش می‌تواند موضوع انقلابی بودن خود را ثابت کند، برگزاری جشنواره‌های عفاف و حجاب است که امروز شاهد برگزاری جشنواره «گوهر فاطمی» در همین زمینه هستیم.

امیرسرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتشبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امیرسرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، امروز 21 آبان ماه، در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره «گوهر فاطمی» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که ما باید به بحث عفاف و حجاب توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش انقلابی است و باید انقلابی بودن خود را در تمام ابعاد ثابت کند، بیان کرد: یکی از مباحثی که ارتش می‌تواند موضوع انقلابی بودن خود را ثابت کند، برگزاری جشنواره‌های عفاف و حجاب است که امروز شاهد برگزاری جشنواره «گوهر فاطمی» در همین زمینه هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: امروز در این جشنواره از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد تا یک بار دیگر ثابت کنیم بر انقلابی بودن خود و بر ولایتمداری و حفظ حرمت‌ها پایبند هستیم و شرایط کشور ما و منطقه طوری است که باید به این مقوله توجه کنیم.

آذریان افزود: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی امروز جایگاه ویژه‌ای در سطح نیروهای مسلح دارد و در هفته گذشته نیز قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق رتبه برتر را در حوزه مباحث عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در سطح نیروی زمینی کسب کرد.

انتهای پیام
captcha