عملیات طوفان الاقصی، نمایش اقتدار حماس بود
کد خبر: 4180904
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

عملیات طوفان الاقصی، نمایش اقتدار حماس بود

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به نمایش اقتدار حماس در عملیات طوفان الاقصی گفت: حماس و مقاومت فلسطین با کمترین امکانات همه معادلات دشمن را بر هم زدند، اگرچه شاهد مظلومیت ملت فلسطین در این جنگ نابرابر هستیم، اما اراده خداوند بر پیروزی جبهه حق است و به زودی شاهد پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت در منطقه خواهیم بود.

سردار عباس بایرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور

به گزارش ایکنا از گیلان، هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم و علمدار جبهه فرهنگی گیلان شهید «سیداسماعیل سیرت‌نیا» با سخنرانی سردار عباس بایرامی، رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور و مداحی حاج محمدرضا بذری شامگاه ۱۸ آبان‌ماه در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

سردار عباس بایرامی، رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور در این مراسم، ایمان و اخلاص و ولایت‌پذیری را رمز عاقبت بخیری شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا الگوهای واقعی نسل جوان و نوجوان ما هستند.

وی حضور در مجلس شهدا را توفیق دانست و افزود: دشمنان با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای خود همواره به دنبال القای ناامیدی به جامعه هستند تا جمهوری اسلامی را از حرکت در مسیر رشد و پیشرفت متوقف کنند، اما یادواره‌های شهدا روح ایمان، جهاد، خودباوری، ایثار، عزت و اقتدار را در جامعه تقویت می‌کند و جوانان به آینده امیدوار می‌شوند.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری شهدا بیان کرد: شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ما در مقابل دشمنان ایستادند تا این کشور و ملت و نظام در امنیت و آرامش باشد.

بایرامی، استکبار جهانی را دشمن اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز رسانه‌های معاند از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای با تولید و انتشار اخبار دروغ به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و لذا باید همچون شهید سیرت‌نیا، رزمنده فرهنگی باشیم و جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به نمایش اقتدار حماس در عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: حماس و مقاومت فلسطین با کمترین امکانات همه معادلات دشمن را بر هم زدند و رژیم صهیونیستی را بی آبرو کردند، البته شاهد نقش آفرینی مستقیم آمریکا در روزهای اخیر هستیم زیرا اسرائیلی‌ها دیگر اراده جنگیدن ندارند.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را قطعی دانست و ادامه داد: اگرچه شاهد مظلومیت ملت فلسطین در این جنگ نابرابر هستیم، اما اراده خداوند بر پیروزی جبهه حق است و قطعاً باطل نابود خواهد شد و به زودی شاهد پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت در منطقه از جمله در فلسطین و غزه خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش آفرینی منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی دست طمع دشمنان را از منابع ارزشمند این آب و خاک کوتاه کرده و لذا آنان همواره به دنبال براندازی نظام ما هستند. شهدا به کشور ما عزت و اقتدار بخشیده‌اند، امروز وظیفه ماست که در مقابل جنگ روایت‌ها بایستیم و ایران قوی را تحقق ببخشیم و از سیره، منش، روش شهدا در ولایت‌پذیری و ایثارگری الگو بگیریم.

انتهای پیام
captcha